Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Aalton fordi jeg er tolv og et halvt, ja. Er det et problem? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner latias for å tro det er et problem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Aalton fordi Vida er her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Nath fordi Vida kan være her når hun ønsker. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Latias fordi hun besøkte profilen min for 2 minutter siden, for 1 minutt siden så hun på denne tråden og nå har hun byttet over til skjult-modus. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner latias fordi dagen er ikke den samme uten Vida Banner nath for å informere Endret 4. august 2011 av Aalton 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Aalton fordi dagen er ikke den samme uten deg heller. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Nathalie fordi, noen som vil spise opp godteriet mitt for meg? Vil ikke ha det... Banner Stian fordi, hva jobber du med? Jeg jobber på Neumann Bygg (byggevarekjede). Vi selger alt fra kjøkken til verktøy til materialer og mye mer (kvalitetsvarer for det meste). Jeg jobber på lageret, så da er det ofte kunder som trenger hjelp til å finne materialene og så hjelper jeg dem f.eks. med å bære/laste på kjøretøyet og så fører jeg opp slik at de får faktura. Når jeg ikke gjør det så er setter jeg på plass varer, rydder, måler opp materiale og lager pakker klar til kunder og finner andre varer og mye mer. Sinneykt variert! Er så mange varer, så du er aldri på samme plass hver dag. I fjor var jeg med å lage skur, malte litt og lagde mur. Elsker jobben min. [EDIT] Banner tråden fordi det har vært stille i 11 minutter! Banner den skjulte brukeren fordi hvis deg! Endret 4. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Stian Aarskaug fordi hei! Skriver mye som vanlig. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Nathalie fordi hei på du! Jeg liker å konversere, har du noe imot det eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Stian Aarskaug fordi neida, er hyggelig det. Btw, jeg fant deg nettopp på Facebook. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Nathalie for å finne meg, jeg hadde jo gjemt meg! (Btw, var profilen min åpen eller lukket?) Endret 4. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Stian Aarskaug fordi nå stikker jeg. Snakkes! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Nathalie for å gå! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Stian for å skrive masse, hyggelig å se noen som engasjerer seg. Jeg har nettopp lager Pasta Carbonara m/ Ekstra ost, bacon og kalkun i biter.. Bare la det kjøle seg ned i 10 minutter så er middag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Aalton fordi nå ble jeg sulten! Ut og spille fotball nå. Har dessverre ikke blitt så mye fotball denne sommeren. Flott med litt ordentlig sommervær! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner latias for jeg vil jobbe med bordet mitt Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Joey fordi hvorfor gjør du det ikke da? Banner Stian for å skrive masse, hyggelig å se noen som engasjerer seg. Jeg har nettopp lager Pasta Carbonara m/ Ekstra ost, bacon og kalkun i biter.. Bare la det kjøle seg ned i 10 minutter så er middag Nam, høres godt. Blir glad når jeg hører at folk lager skikkelig mat og ikke lever på Grandiosa og nudler... Det er faktisk farlig. Har hørt om en som levde på hurtigmat (Grandiosa, nudler, you name it), etter noen år fikk han beskjed av legen sin at han måtte endre matvanene sine, hvis ikke var det fare for livet. Helsen hans kan du nok gjette selv hvordan det sto til med. Hvor jobber du egentlig? Endret 4. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bannrr stian for dama sitt jo her, kn itte jobbe da. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Joey for å egnentlig ville kaste dama på dør slik at han kan begynne å arbeide! Haha! Endret 4. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå