Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Joey fordi hva skal kabinetter brukes til? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner latias for det skal være pc'ns nye kabinett. Haf 922 skal moddes, og det detter jo nesten ifra verandre nå, så trenger ett nytt Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Joey for å rote bort skruer.. Jeg har en pose full av skruer Jeg vil ha nytt kabinett! Banner deg for at skruene har jeg ikke mange av, og får ikke tak i til den heller Og jeg har massevis av skruer, som ikke passer på den maskinen :!: innleggene skulle slåes sammen da.. Jaja, diskusjon.no failed again Endret 4. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Joey fordi, Kabinettet skal brukes til å ha alle data kompnetene inni, altså boksen, Latias. Banner også dobbelposting! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Joey for å dobbelposte! Innleggene slåes kun sammen dersom de postes innenfor minuttet etter hverandre. Banner Aalton fordi det har ikke jeg! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Latias for å være snill og veilede Joey. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Aalton fordi det er jobben min. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Latias for når jeg skrev innlegg nr.2 så stod det ett minutt siden, og det gjorde det etter jeg hadde postet det og på begge.. Så opptaterte jeg igjen og 4min siden på ene.. Jaja.. Beklager dobbelposten da.. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Latias fordi du har det... ALLE som har en PC, har et kabinett... Selvom du har bærbar.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Blix fordi jeg tror ikke på deg. Avataren din forteller meg at du er en useriøs kar. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Latias for å ikke stole på andre.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Aalton fordi avataren din forteller meg at du er til å stole på. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner latias for da kan jeg si det. ALLE pc'er, stasjonære og bærebare har et kabinett. Det er selve boksen som av og på knappen er på. samt alle viftene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Joey fordi jeg bruker mobil. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Joey for å glemme at det er vifter på skjermkort, PSU og CPU, derfor et missvisende argument å si "alle viftene" Banner latias fordi jeg har pc på jobben som jeg bruker! Greit å slippe mobilen egentlig. Endret 4. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Aalton fordi jeg har PC hjemme. HP ruler, uansett hvor mye Joey måtte hate det. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner latias for laptop driter jeg i merke, men stasjonær er selvbygd best Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Joey for å ha helt rett, ferdigbygget stasjonær er som regel bare tull. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner aalton for ferdigbygd stasjonær er tull! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Aalton fordi ferdiglaga PC holder i massevis for min del. Fungerer fett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå