Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Latias fordi jeg vet han kommer før meg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg hadde egentlig tenkt i de samme banene. Lyst til å ta en joggetur med meg, kjære? Banner Nathalie fordi jeg burde vel visst at du kom før meg. Endret 4. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Nath fordi koffert? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Nathalie for å ikke være omtenksom og hensynsfull. Og for å mase fælt om de PM'ene. Banner Latias fordi det er mulig, men jeg synes at Vida er veldig omtenksom og hensynsfull, ihvertfall. En vakker kjæreste er hun også. Beklager PM-greiene. Banner Nath fordi koffert? Nei? :!: Endret 4. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Vida fordi nja, vet ikke helt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Nath fordi koffert? Banner Latias fordi hva ellers? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Nath fordi PM? Banner Vida fordi såpass. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bananer Latias for å ikke ville jogge med meg. Neiok, da går jeg bare og legger meg igjen, da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Vida fordi jeg vil jogge. Får jeg lov? Ja, PM, Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Vida fordi tingen er st eg ikke greier å forlate når du er her. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Nathalie fordi nei, du kan ikke jogge nå. Det begynner jo å bli lyst... Banner Latias for å mangle viljestyrke. Endret 4. august 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Kam fordi det har klikket for min iVida i dag. Leif på leif! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Latias fordi du er supernydelig, er du egentlig klar over det? Stfu, ingenting er stakkars, lille iVida sin feil. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Vida fordi nei, er ikke klar over det. Fortell meg. Så du legger skylden på meg? Endret 4. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Latias fordi ja, jeg legger hvertfall skylden på deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Kammizez fordi jeg redigerte dette innlegget nå. Ingen skrivefeil lenger. Banner Nathalie for å ikke være omtenksom og hensynsfull. Og for å mase fælt om de PM'ene. Banner Latias fordi det er mulig, men jeg synes at Vida er veldig omtenksom og hensynsfull, ihvertfall. En vakker kjæreste er hun også. Beklager PM-greiene. Banner Nath fordi koffert? Nei? :!: Endret 4. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Nath fordi ingen koffert? Nå ble jeg skuffet. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Nathalie for å redigere. Banner Kamz, i tilfelle du sniker deg inn før meg - igjen. Banner Latias fordi jeg skulle gjerne fortalt deg det, men det finnes faktisk ikke ord. Du er uovermåtelig. Bonusbanner Latias fordi apropos! Jeg driver og pakker koffertene til Oslo-flyttingen. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Vida fordi jeg har vært veldig grei mot deg nå. Latt deg banne mange... Endret 4. august 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Banner Kam fordi så kul du er da. Banner Vida fordi jeg gleder meg til du kommer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå