Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Crazyjoey for å være her. :wee: Er på mobilen nå, så det er en litt dårlig anledning. Men senere! :)

Banner Aalton fordi jeg befaler deg til å være her.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Banner Nathalie fordi jeg har brukt så lang tid på å skrive dette at dere sikkert har bannet flere sider nå... :p

Banner Stian for å se på en artig serie, jeg lo mye av den egentlig. Den har flere sesonger og du bør se minst hele første før du gjør deg opp en mening :)

Jepp, jeg lager aldri en konklusjon før jeg har sett en sesong. ;) Og da kan jeg bare gi en konklusjon fra det jeg har sett. Noe av de negative sidene jeg har sett er at noe av skuespillet og regiet var litt unaturlig (tullete), f.eks. hun tyvedama i crew-et. Hun kom med litt overdrevne kommentarer som om hun skulle være dum som et brød (hun tror at statuen i kirken er julenissen og nevner det senere etter at hun er blitt fortalt at det ikke er julenissen, men en statue av stein). En annen ting er at jeg har sett alt av Burn Notice (veldig bra), og følte de hadde mange like ting i Leverage (herming). Det virker derfor litt klisjèaktig siden jeg hadde sett noe av det samme før. Burn Notice har også godt skuespill, over snittet realistiske sider av serien og en ganske grei historie jevnt over. Den serien elsket jeg med en gang jeg så den (selv om det ikke er verdens beste), men jeg følte ikke samme glede etter å ha sett en episode av Leverage. ;)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Crazyjoey fordi okei. ;)

Banner Stian Aarskaug for å skrive mye. :ohmy: Og for å være her. :D

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Banner stian for du glemte og kommentere bildene til bordet mitt :ohmy::tease:

Banner nathalie for å synes at det er greit :wee: Blir vel ikke før imorgen, da jeg rett og slett ikke har tid nu, for jeg må gjøre ferdig skissen av hvordan arbeidsbordet skal bli :p

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi nath befalte meg å bli her, men jeg vil jo legge meg !

Banner Stian fordi, du har rett i det du skriver, men jeg tenker vi får ta en diskusjon om serien i serieprat trådene ved en senere anledning, jeg skal se en episode til nå.

Banner nath fordi du må tilgi meg, jeg forlater tråden nå.. :(

Lenke til kommentar

Banner Joey fordi jeg så bare 2 bilder, men så skikkelig bra ut. :D

Banner Joey fordi jeg ikke får bestemt meg, Covert Afairs eller Leverage? Jeg må ha noe se på til jeg sovner. :)

Takk for tips til ny serie. :D

Ja, det får vi gjøre. :yes: jeg skal se en episode selv, og deretter legge meg. :)

Banner Crazyjoey fordi okei. ;)

Banner Stian Aarskaug for å skrive mye. :ohmy: Og for å være her. :D

Det er lite... ;):) Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...