The Crusher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 banner Chillern for legg til meg da vettu Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner joey for å sanke msn kontakter i kveld Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Joey fordi grunnen til at jeg bare skrev et innlegg er fordi jeg er en travel person. Nå skal jeg spise og deretter legge meg. Men når jeg tenker om så skal jeg se en episode med Leverage. Banner Chilla fordi jeg så på en episode med Leverage.Haha, jeg ser på det samme. Er på S1 E5. Begynte bra, men ble litt dårligere og så var E5 bra. Alt i alt, jeg har ikke tro på denne serien (men alt kan endres, har sett ting som har blitt bedre med tid). Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Stian for så du bildene av arbeidsbordet jeg la ut igår da? Kan linke til de samme bildene i en anen tråd på et annet forum om du ønsker.. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Stian fordi jeg har savnet deg! Og Vida, du trenger ikke ta noe høydepunkt, du er høydepunktet Vet du hva? Jeg elsker deg! Banner Vida fordi jeg blir litt sånn småpysete hver gang jeg snakker med deg. Jeg skjelver når jeg snakker med deg, så du skal ikke snakke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg føler jeg må bli aktiv her igjen. Banner Vida fordi det hadde vært flott, Melissa! Hadde vært koselig å bli kjent med deg. Banner Vida for å være høydepunktet. Endret 3. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Vida fordi jeg har savnet deg også, snille du. Jeg har vært uten internett de siste dagene, hybelvertene glemte å sette inn nettverkspluggen igjen. Banner Nathalie fordi hei. Banner Stian for så du bildene av arbeidsbordet jeg la ut igår da? Kan linke til de samme bildene i en anen tråd på et annet forum om du ønsker.. Jeg vil se, hvis meg! Jeg hører på Closer - Firda Amundsen. Den er bra! Endret 3. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Nath fordi jeg er nok nødt til å legge meg. God natt. Fortell kjæresten min at jeg elsker henne. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Stian for du kan finne de i spoileren her: http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=71137&view=findpost&p=603099 Gidder ikek å finne innlegget i denne tråden. Har forresten fått laget en helt lik ramme som bunnrammen, som jeg skal ha til toppen. Må vente til lørdagen med å fortsette, da jeg skal handle kryssfiner da Lenke til kommentar
Ole360 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Crazyjoey fordi jeg ikke vet hvem han er Endret 3. august 2011 av Ole360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Crazyjoey fordi du må lese PM, Latias! :ohmy: Banner Nathalie fordi hei. Hei. Jeg har savnet deg! God natt. Fortell kjæresten min at jeg elsker henne. Latias elsker deg, Vida. Sov godt, Latias. Endret 3. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Crazyjoey forde eg prompa Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Nathalie for jeg får aldri pm lenger jeg.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Joey fordi jeg hører på queen! Banner Stian for å se på en artig serie, jeg lo mye av den egentlig. Den har flere sesonger og du bør se minst hele første før du gjør deg opp en mening Banner Vida fordi, så, så Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Joey fordi Nathalie maser. Kjæresten min skal få sove nå. Banner Aalton! Endret 3. august 2011 av Vida Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Vida fordi dette ble slitsomt. Banner Vida fordi du skal vel ikke legge deg, du også? Endret 3. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Nath for å bli sliten av å banne meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Aalton fordi jeg blir ikke sliten av å banne deg. Du er supersøt! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bannet Nathalie fordi Vida vil ikke snakke med meg på msn 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Nath for å være søtere, ferdig med den saken. Banner Chilla for å trekke konklusjoner om Vida! Jeg har fylt opp flaska mi med vann og vurderer å sette på en serie til før jeg legger meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå