felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi Molde kan gjerne vinne serien for min del. Banner Vida fordi det høres herlig ut. Hyggelig at du koser deg! Går ganske så bra her, spesielt etter at sommeren bestemte seg for å komme. Jeg digger byen min. Banner Barney for å føle seg utelatt. Ikke gjør det! Banner Latias fordi Stfu, Rosenborg skal vinne serien. Det er så herlig når du snakker om byen din. Jeg digger den også! Hvis hun føler seg utelatt er det et prinsipp hun har. Vi stenger ingen ute. Banner Joey fordi Vida ignorerte meg. Banner Kamz fordi du vet godt at det ikke var med vilje. Banner Aalton for å ha det bra på Gjøvik. Herlig! Endret 3. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Vida fordi: 1. Nei, det skal de ikke, så klapp igjen 2. Hva med byen min? 3. Alle skal få! Endret 3. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Aalton for å diskriminere laget mitt. Ok. Selvsagt digger jeg Gjøvik! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida fordi RBK skal vinne serien? 1 Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Latias fordi ja? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Latias for å ikke skrive at RBK burde kjempe om nedrykk Banner Arceez fordi, nei? Banner Vida fordi, jaaaa, det liker jeg å høre Nå er jeg uvanlig glad i å henge ut RBK og være veldig useriøs i mine uttaler når det gjelder det laget og dets spillere fordi jeg ha en fetter som er fan og jeg liker å terge han Endret 3. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Aalton fordi laget til kjæresten min skal ikke rykke ned. Uansett om du måtte ha fettere du liker å terge. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner latias fordi RBK ikke kommer til å rykke ned, de kommer til å kjempe 2. plassen bak molde! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Aalton fordi hva med VIF? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Latias fordi nå har jeg søkt på enda en jobb, og nå stikker jeg ut i hagen eller noe. Snakkes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Gypsy fordi jeg håper du får den i Oslo. 1 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Latias fordi RBK er BEST! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner latias fordi jeg ikke sa at RBK kom til å få 2. plassen, de skulle kjempe om den, så om VIF også vil kjempe om den, så er det greit for meg Banner Blix for å være glad i smileys.. Endret 3. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Latias fordi kansje jeg skal søke på flere i Oslo? Banner Latias fordi kansje jeg skal søke på flere i Oslo? Banner Alton fordi fotball. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 banner Gypsy fordi fotball Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Aalton fordi fotball og Vida er livet. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Latias for å ikke inkludere meg i ditt liv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Kammi fordi beklager, du får finne deg noen andre. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Latias fordi neida, jeg må bare få deg til å innse fakta.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Kammi fordi hvordan skal du det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå