Reprieval Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida fordi jeg skulle gjerne kjørt deg om jeg kunne. Prøv å spør om noen naboer kan kjøre deg bort. Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Vida fordi sorry, klarte ikke å holde på smilebåndet nå altså. Selv bor jeg på stakkarslige Otta, men her har vi værtfall ikke frafall på bussjåfører. hahaha! :!: Lykke til uansett, prøv rulleskøytene! Banner Chilla fordi hvorfor må du alltid være så rask? Endret 3. august 2011 av Arceez Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Arceez for å le av Vida. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Chillax fordi jeg må til Bodø. Jeg må hjelpe kjæresten min. 1 Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Chilla fordi vedder på at du smilte litt når du leste innlegget hennes du også! Banner Latias fordi ja, i oslo har man hværtfall busser som går jevnlig.. Endret 3. august 2011 av Arceez Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Arc fordi det er da bedre å le enn å gråte. Alt ordner seg så lenge man smiler pent og tenker gode tanker, vet du. Nå skal jeg gå og smile pent til alle jeg kjenner som har lappen, så ordner det seg nok. Endret 3. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Vida fordi nå må du komme deg i bursdagen! Endret 3. august 2011 av Chillaxville Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Chillax fordi jeg håper virkelig det ordner seg for Vida. Banner Latias fordi ja, i oslo har man hværtfall busser som går jevnlig.. Fire ganger i timen i ferien. Åtte ganger i timen i rushtida. Busser og t-baner overalt. 1 Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Chilla fordi ja, det begynner å haste litt nå! :!: Banner Vida fordi du kan jo alltids komme på min bursdag.. Jeg er for treig.. huff! Banner Latias fordi hehe, må være chill! Endret 3. august 2011 av Arceez Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Arc fordi det er langt ifra umulig! Hvilken kake vil du ha? Banner Latias fordi ja, i oslo har man hværtfall busser som går jevnlig.. Fire ganger i timen i ferien. Åtte ganger i timen i rushtida. Busser og t-baner overalt. Takk, kjære. Nå føltes alt mye bedre. 2 Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida fordi kult! Ønsker meg sjokoladekake! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida fordi beklager, jeg glemte å nevne trikkene. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Latias fordi denne gangen skal du faktisk få lov til å beklage deg, for å forsømme trikkene er bare ikke akseptabelt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida fordi beklager så meget. Tilgi meg. Er dog litt usikker på hvor ofte trikkene går, pleier aldri å ta de. Er du misfornøyd med kollektivtilbudet i Bodø? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Latias fordi selv i Gjøvik går bussene ofte i ferien Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Latias fordi jeg må si meg veldig misfornøyd, ja. Du er tilgitt, kjære. Nå har jeg heldigvis fått ordnet meg med sjåfør. Vi snakkes senere. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida fordi takk! Og så flott, herlig at det har ordnet seg. Gi bursdagsbarnet en stor klem. Kos deg, vi snakkes! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Latias fordi, så bra, Vida! Kos deg Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Aalton fordi jeg skulle si det samme som deg, kos deg Vida! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner bursdagsbarnet fordi hva skjer? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå