Den Ukjente Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida fordi begge har ferie! (Deilig å gå på skole når man har ferie ) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Blix for å skryte av ferien sin! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Aalton fordi hvorfor må alt være så vanskelig!? Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Vida fordi hva gjør du i ferien? Banner Chilla fordi alt bør være lettere en at man kan kalle det vanskelig. Endret 3. august 2011 av Arceez Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Arceez fordi ja, ingenting i verden er lett Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Aalton fordi jeg må gni inn at jeg har ferie, og at du sitter på jobb! Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner NeBlix kanskje det er fordi du er 15 år, du har ferie.. De voksne gutta jobber, må du skjønne Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Arc fordi jeg skal i bursdag nå. Snakkes og bannes, godtfolk! 1 Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida fordi sjekk etter når jeg har bursdag da! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida fordi kos deg masse, kjære! Vi snakkes. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner latias for at jeg er i gjøvik Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Joey fordi hva gjør du her? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner aalton for at jeg nettop gikk forbi totens sparebank Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Joey for å ikke svare. Dørene inn hit er låst uansett Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner aalton for jeg skal ikke innom uansett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Aalton for å ikke ville møte Joey. Og Joey for å ikke ville møte Aalton. Banner Vida fordi sjekk etter når jeg har bursdag da! Gratulerer med dagen! Endret 3. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Greier ikke bestemme meg for om jeg skal fly til Manila eller Cebu når jeg drar til FIlippinene neste år. banner noen pga. det. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner latias for nå går jeg forbi en gang til aalton Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Crazyjoey fordi du er rar.. Banner Latias fordi takk! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Arc fordi her har du Bodø i et forbanna nøtteskall. Jeg er invitert i 16årsdag til en venninne jeg har kjent hele livet, som den eneste utenfor familien hennes. Jeg skulle vært der allerede nå, men selvsagt går ikke den bussen som egentlig skulle gå. Neste buss går i morgen, og taxi fra Rønvika til Tverlandet koster 600 jævla kroner. Veiene oppover dit er direkte farlige å sykle på, og det skal dessuten godt gjøres å sykle med kake. Selvsagt kunne jeg gått, men da hadde jeg kommet fram ved midnatt. Kan jeg få litt støtte i min overbevisning om at Bodø er en virkelig trasig by? Endret 3. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå