felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Latias fordi greit. Hvis det er det du vil, så. Alt for deg, kjære. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida fordi nå fikk jeg dårlig samvittighet. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Latias fordi neida, ikke tenk på meg! Jeg skal bare sitte i himmelen og gråte elver til deg. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida for å lage så mye regn Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner aalton for idag blir det mer jobbing på bordet. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Joey for å skravle i vei om det bordet sitt. Neida, det er bare koselig. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida fordi gidder du virkelig å gråte elver for meg? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Vida fordi Joey burde starte serieproduksjon Banner Latias fordi bare å ta en tur ut av byen så ser du at hun har laget MANGE Endret 3. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Aalton fordi jeg trenger ikke å dra ut av byen, elver finnes det nok av i Oslo også. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner latias for folk i byen er vannet som renner i gata en elv, men for oss som bor i utkanten tenker vi på noe helt annet Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner Aalton fordi jeg kan faktisk bevitne at det finnes en ekte elv i Oslo! Jeg bodde rett ved siden av den sist jeg var der. Tenkte å jogge langs den, men fant straks ut at det virkelig ikke var noen god idé! Hvor vil du ha elven din, kjære? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Vida fordi helst så nærme som mulig. Og jeg vil at grunnleggeren av den elva skal flytte inn sammen med meg. Det finnes faktisk flere store elver i Oslo. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Latias fordi, jeg snakker om sentrum, har ikke sett det jeg ser på som en elv. Bilde i spoiler. Endret 3. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Latias fordi elven kan renne langs linje 2 mot Ellingsrudåsen. Hvorfor har dere så mange elver? Bodø har faen ikke en eneste én! Gleder meg bare mer og mer til å flytte fra drittbyen. Banner Aalton fordi jeg vil også ha en sånn elv! Brb, må legge om gråtetaktikken min litt ... Endret 3. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Vida fordi jeg akkurat har stått opp.. God morgen! Edit: Elv? Hva skal dere med elv? Sjøen 50 meter fra huset er tingen! Endret 3. august 2011 av NeBlix Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner aalton for å mene at jeg skal starte masseproduksjon Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner blix fordi jeg hadde en sånn elv der jeg kommer fra, som nærmeste nabo nesten Banner Joey for å banne Endret 3. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Banner Joey fordi hvorfor ikke? Banner Blix fordi god formiddag. Banner Vida fordi wow! For en fantastisk idé! Linje 2 mot Ellingsrudåsen it is! Banner Aalton fordi det der er juks, den elva er ikke i Norge. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Banner latias for å si jeg jukser Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Banner Latias for å Superbanne! Banner Aalton for å ikke takle sannheten. Endret 3. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå