Latias Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Banner Vida fordi du skal få oppleve et bryllup om ikke så lenge. Jeg lover deg det. Jeg er nødt til å legge meg nå. Kun seks timer med søvn på de tre siste døgnene. God natt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Banner Latias fordi hvordan går det, Gypsy? Jeg ville at blomsten min skulle se litt finere ut, så jeg slo av skjult-modus. Sov godt, Latias. Endret 2. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Vida fordi nå er både du og Nathalie synlige brukere. Og dessuten er du mer hyggelig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg elsker deg, virkelig. Mer enn jeg trodde et menneske kunne være i stand til å elske noen. Du fortjener en helt fantastisk natt, kjære. Jeg skulle så inderlig gjerne ønske jeg kunne sove sammen med deg. ____________________________________________________________ Banner Gypsy for å legge merke til at jeg er synlig. Og nei, du er den hyggeligste jeg vet om, så stfu. Endret 2. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Vida for å være en herlig kjæreste og fordi jeg rettet opp skrivefeilene mine i det forrige innlegget. Banner Vida fordi nå er både du og Nathalie synlige brukere. Og dessuten er du mer hyggelig. Hvem? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Nathalie fordi Vida er mer hyggelig enn meg! Og dere er begge to superhyggelige! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Gypsy fordi du og Vida er akkurat like hyggelige. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Nathalie fordi jeg synes du er hyggelig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Banner Nathalie fordi jeg savner kjæresten min! Banner Villy for å synes helt riktig. Endret 2. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Vida fordi du også, Chillaxville! Kom deg til Oslo, Vida. Så kan vi møtes. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Nathalie for imorgen er det pån igjen med jobbingen, men det gjør meg ingenting.. Skal vel borre et par dusin med hull og handle flere skruer.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Banner Joey fordi alle synes jeg er hyggelig... Endret 2. august 2011 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Kammizez for å tro godt om seg selv. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Nathalie for kankje jeg skal skrive en handleliste så jeg ikke glemmer ting jeg skal kjøpe imorgen... Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Crazyjoey fordi kom deg på MSN, Vida. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Chillern for jeg fikk lyst til å jobbe mere med arbeidsbordet mitt, men muttern har lagt seg og da er det ikke det perfekte tidspunkt for å bråke akkurat.. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Crazyjoey fordi kan du sende Vida en tekstmelding og be hun logge på MSN? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Chillern for om jeg hadde hatt strøm på mobilen min eller hatt pinkoden til den andre hadde jeg gjort det ja, men jeg har ingen av delene nu Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Crazyjoey fordi kan du lade den!? :cry: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Chillern for det tar lang tid. desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå