felicity Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Aalton fordi frykt ikke, jeg kom meg fint hjem igjen. Etter en hel evighets research har jeg forresten funnet ut hvorfor Quote ikke er i tråden. Nå ble det bare enda mer deprimerende. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Vida for å surre Gad, sendte kunde en veiledning på e-post som var amatørsikret, likevel skulle han tviholde på samtalen.. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Aalton for å mene det er surrete å være forelsket i følelsen av å jogge. Fortell kunden at han har fått svar, og ønsk ham en fortsatt god dag. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Banner Vida fordi det er ingenting surrete ved joggingen din. Tvert imot. Etter en hel evighets research har jeg forresten funnet ut hvorfor Quote ikke er i tråden. Nå ble det bare enda mer deprimerende. Spytt ut! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Banner Latias fordi det er veldig godt å se deg. Jeg har savnet deg. Quote er nattevakt. Han begynner på jobb i den tiden vi legger oss, og er ferdig et par timer etter at du vanligvis står opp. Så sover han bort hele dagen. Endret 2. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Banner Vida fordi jeg har savnet deg sykt mye. Sove bort hele dagen? Du har rett. Det er deprimerende. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Latias fordi bare for å advare deg: Du har fått en ny ukontrollert, følelsesbelastet fjortismelding. Jeg beklager. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Banner Vida fordi jeg elsker fjortismeldingene dine. De gjør meg så glad! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Latias fordi meldinger er alltid hyggelig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Banner Aalton fordi ikke alltid, det kan jeg love deg. Ble du kvitt kunden? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Vida fordi jeg elsker fjortismeldingene dine. De gjør meg så glad! Banner Latias fordi seriøst? Hvordan er det mulig? Banner Latias fordi meldinger er alltid hyggelig Stfu, du har sluttet å sende meg PM. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Banner Vida fordi fjortismeldinger tenner meg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Latias fordi du tenner meg veldig nå, og det passer dårlig når jeg straks er på vei til byen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Vida fordi hva skal du der? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner Nathalie fordi jeg skal møte en del venner og venninner, og ellers bare kose meg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Banner latias for god morgen Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Banner latias fordi han er lett antennelig Banner Vida fordi, unnskyld, jeg hadde helt glemt å svare deg jeg Banner Joey fordi, ja, jeg ble kvitt han etter 4 samtaler 3 e-poster Endret 2. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Banner Aalton fordi Vida må kose seg masse. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi hvis Latias er lett antennelig, må jeg være direkte brannfarlig. Stfu! Unnskyldning ikke akseptert. Banner Latias. Endret 2. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Banner Hans fordi stfu, jeg er i samme by som deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå