Latias Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Banner Joey fordi gjett hvem som har savnet Vida? 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg ødela aktiviteten i tråden. Unnskyld. Skal ikke komme hit mer. Kos dere. Endret 1. august 2011 av Chillaxville Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Chilla fordi jeg tror det er bannetråden som har savnet Vida, Latias 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton for hvorfor skulle du vite tidspunktet jeg skulle til gjøvik på? Fordi du ville unngå meg? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Joey for å ta alt så tungt Jeg jobber til 16, og må rett hjem om det er bra vær, sykle.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton for jeg er ferdig med jobbinga jeg Men daså, skal ta ett bussen ned, så er der ca 2. så blir det vel 3 bussen hjem tipper je.. Skar bare kjøpe noe mere til arbeidsbordet jeg skar lage. Lurer på om jeg må kjøpe meg en baufil også.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Joey fordi, lager du arbeidslogg av dette bordet? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton for kankje, men hvor skal jeg poste den da? Ikke i brukerbidrag delen inne i data delen, da det ikek har noe med elektronikk og gjøre.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Joey fordi det er latias sin jobb å veilede Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton for jeg vet det.. Men kan sikkert poste bilder her når det er ferdig? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Joey fordi det nærmeste du kommer er hus, hage og oppussing egentlig i Fritids kategorien som også tar for seg interiør, noe det databordet er Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton for jeg vet nå ikke om jeg orker og opprette en arbeidslogg da men.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Banner Joey fordi hørte jeg navnet mitt her? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner latias for det ble nevnt ja. Du som forumveileder kan vel nevne riktig plasssering av en arbeidslogg til et lite arbeidsbord som ikke har noe elektronikk på seg? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Tenkte mer på en post hvor du viser fremgangen og gjennomføringen med kommentarer etter du er ferdig jeg, egentlig så er det best da det ikke ville vært så mye interesse for en arbeidslogg og med det banner jeg joey fordi jeg skal se film!. Endret 1. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton fordi det er superkoselig å ha deg i tråden! Banner Latias fordi du tar virkelig pusten fra meg, er du klar over det? 2 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Vida for å komme fantastiske ord i det jeg forlater tråden for å se en film før jeg finner senga, takk Jeg skal se filmen "Senna" handler om en av de råeste formel 1 sjåførene gjennom tidene - dunno om den er bra da.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton fordi kos deg da! Banner Vida fordi stfu, du pleier å gjøre det samme selv med meg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Banner Aalton for å forlate tråden. Kos deg masse med filmen! Vi snakkes. Banner Latias fordi seriøst, jeg mener det! Jeg fikk ikke puste etter den siste meldingen din! Endret 1. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Banner Vida fordi jeg skal også forlate snart. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå