Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Banner Latias fordi reservene til VIF eier LFC edit: UTLIGNING Endret 1. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton fordi FELLAH!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Latias fordi, jaaaaaa! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton for hei Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton fordi VIF var soleklart det beste laget. Herlig med 3-3. Banner Nesa fordi hei! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) HAHAHAHAAHHA Jeg dauer. Sammenligner du i det hele tatt lovløse Mexico med det mest stabile demokratiet i verden? Jeg er den eneste i denne tråden som er så kul at jeg ikke trenger å banne forresten. Døde personer er døde personer uansett hvor i verden du er. Hvorfor skulle ikke da disse landene få mer oppmerksomhet da de helt klart har større problemer enn det Norge har, og burde derfor også prioriteres framfor å stoppe "terrorister"? Banner Latias fordi jeg må le av LFC. Endret 1. august 2011 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Kammi fordi, hei, nesa Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton fordi jeg digger denne jenta! http://www.dagbladet.no/2011/08/01/sport/norway_cup/fotball/norway_cup_2011/17516245/ 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Latias for å ikke smile til meg Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Latias fordi enig, men "Norway-cups største united-fan". Hvorfor i det hele tatt skrive det? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 HAHAHAHAAHHA Jeg dauer. Sammenligner du i det hele tatt lovløse Mexico med det mest stabile demokratiet i verden? Jeg er den eneste i denne tråden som er så kul at jeg ikke trenger å banne forresten. Døde personer er døde personer uansett hvor i verden du er. Hvorfor skulle ikke da disse landene få mer oppmerksomhet da de helt klart har større problemer enn det Norge har, og burde derfor også prioriteres framfor å stoppe "terrorister"? Jeg kan godt skrive et lenger innlegg om geografi, tilhørighet og patriotisme hvis det hjelper. Utøya er litt nærmere enn Ciudad Jùarez (jeg leste ikke artikkelen, men regner med det er byen det er snakk om). Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Banner Hansemann fordi my point exactly. Patriotisme skaper tilhørighet til en nasjon, men skaper avstand fra resten av verden, som gjør at vi isolerer oss fra alle andres problemer, og sitter og grubler på bagateller uten betydning iforhold til hva resten av verden sliter med. Endret 1. august 2011 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Banner kammi fordi det er sikkert derfor nordmenn gir mer penger til veledighet enn før? F.eks sult katastrofen! Endret 1. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton fordi småpenger vil ikke være nok til å løse disse problemene... Det krever en større forandring... Før når egentlig? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Banner kammi fordi, før 22/7-11 edit @ latias; nå viste de nettopp brassene til berba og rooney sist sesong bare 12 dager igjen! Endret 1. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton fordi jeg er hjemme! Gjett hvem som har savnet kjæresten sin sinnssykt? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Banner vida fordi det var et "vanskelig" spørsmål Endret 1. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Banner Aalton for je skar visst tæl CC imorra å je Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Banner Joey fordi når?, så jeg kan unngå deg Endret 1. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Banner Aalton for å unngå meg Endret 1. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå