Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner vidavennen min for du trenger bare å sende meg en sms hvor det står husk å kjøp en dab. En dab er en radio, bare digital og bedre!. Sitter i ålesund området og hører på kanaler fra oslo :D I 2017 vil FM signalene forsvinne, og dabsignalene tar over :)

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi ikke still meg i en vanskelig situasjon her. Jeg har allerede forberedt talen min, og det blir bare rot hvis jeg skal fylle inn siste-liten-tilføyninger nå. Skjelbred ser flottest ut i sort og hvitt, ærlig talt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Mac for å ikke bruke bindestrek i jobbomtalen sin.

Banner Mac for å drive med grafisk design. Kult! :thumbup:

Banner Latias fordi det har jeg ikke sagt noe om. Gi meg et par minutters tenketid, samt litt tid til å redigere talen. Suck on that, Tyskland - Per Ciljan Skjelbred skal til Oslo! :love:

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias for å tro at Per har noe i Trondheim å gjøre når jeg er i Oslo. :huh:

Nå er jeg faktisk snart 13, så jeg vet ikke helt om jeg kan bli sett sammen med 12 og et halvt-åringer lenger. Akkurat det der får vi komme tilbake til senere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi fair enough. Gleder meg til å ha både deg og Per i byen. :D

Stfu. Bare fordi du er noen måneder eldre enn meg. Trodde du var mer voksen enn som så. Jaja, lev et lykkelig liv. Håper det var verdt det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi du, jeg og Per skal nok få det kjempefint sammen! :wee:

Stfu selv. Jeg sa bare at vi ikke kunne bli sett sammen. The best things in life are unseen, vet du, og vi kan gjøre ganske mye kult med lyset av, nå som en av oss snart er tretten. :whistle:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...