Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Vida fordi jeg er helt enig. Må legge meg om ikke så lenge.

Banner Vida fordi jeg vurderer å legge bildet du la ut forleden dag i førsteposten. Går det greit? :love:

Banner Latias fordi mener du det? :ohmy::love:

Selvfølgelig. Dersom det er greit for deg. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Tsjuden for å være koselig. :)

Banner Vida fordi wow. Skal du også jogge? :love:

Om jeg likte bildet? Absolutt ikke. Jeg elsket det. Elsket det så mye at jeg nå har det som bakgrunnsbilde på PC'en. :blush:

Det skal jeg. :love:

Virkelig? :cry: Hadde jeg visst at det skulle gjøre såpass inntrykk på deg, hadde jeg skrevet et mye penere navneskilt til lille Latias. Selvsagt får du legge det ut akkurat der du vil, kjære. Det er tatt for å hedre deg, nå er det ditt til odel og eie. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner turtelduen fordi turtelduen, du har turtelduens tillatelse!

Banner Vida fordi jeg vurderer å legge bildet du la ut forleden dag i førsteposten. Går det greit? :love:

Banner Latias fordi mener du det? :ohmy::love:

Selvfølgelig. Dersom det er greit for deg. :love:

Legg det ut på førsteposten! Jeg vil se! Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi tusen takk. :love:

Det skal jeg. :love:

Virkelig? :cry: Hadde jeg visst at det skulle gjøre såpass inntrykk på deg, hadde jeg skrevet et mye penere navneskilt til lille Latias. Selvsagt får du legge det ut akkurat der du vil, kjære. Det er tatt for å hedre deg, nå er det ditt til odel og eie. :love:

Tull, navneskiltet var perfekt. Det er noe av det mest fantastiske noen har gjort for meg (kun slått av kaken du lagde til meg på min bursdag). Wow, blir helt satt ut av det du skriver! Jeg elsker deg. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...