felicity Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Latias fordi det er jo en fryktelig opplevelse i seg selv. Du aner ikke hvor takknemlig og lykkelig jeg er for at du ikke er skadet! 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Vida fordi mens dere sutrer stikker jeg ut en tur. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Dermus fordi stfu. Banner Vida fordi det går bra med meg. Håper det går like bra med resten av byens befolkning, og ikke minst de som var midt oppi det hele. Går heldigvis bra med Stoltenberg også. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Banner Dermuszdel fordi du skal faen meg bare holde kjeft. Banner Latias fordi jeg gir faen i Stoltenberg så lenge du har det bra. Har du posttraumatiske lidelser eller andre psykiske traumer? Skal jeg komme? Endret 22. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Vida fordi sant, så sant. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Latias fordi sikkert FRP som gjorde det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Dermus fordi er Siv Jensen virkelig så desperat? Banner Latias fordi jeg gir faen i Stoltenberg så lenge du har det bra. Har du posttraumatiske lidelser eller andre psykiske traumer? Skal jeg komme? Banner Vida fordi lidelser? Neh, de eneste gangene jeg lider er når jeg ikke får snakket med deg. Jeg er bare rystet og sjokkert. Hadde vært evig takknemlig om du tok turen. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Latias fordi jeg er sjokkskadd. Hva faen er det som skjer med verden?! Jeg kommer så fort jeg kan, kjære, det lover jeg! Herregud, kjæresten min! 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Vida fordi verre ting skjer hver eneste dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Vida fordi eller vent, la meg komme til deg i stedet. Faen ikke trygt i denne byen. Én bekreftet omkommet. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Stikk av, Dermuszdel, jeg gir så langt faen i ditt synspunkt! Banner kjæresten min fordi dette er helt fryktelig! Verden er SYK! Det har den alltid vært, men dette er for mye. Herregud, jeg er så redd. Kom hit, kjære. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Vida fordi det stresser meg at alle overreagerer, så jeg stikker en tur på longboard. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner vida fordi eg er glad Latias har det bra, håpar det går bra med dei sju som er skada Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Dermus fordi jeg kommer, Vida. Håper de ikke har stengt flyplassen. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Latias fordi jeg ikke skjønner at folk i andre deler av landet blir redd av noe som skjer på andre siden av Norge.. Jeg har bare blitt sjokkert en gang, og det var når jeg så min egen far død. Ellers? Neh. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Dermuszdel for å være ufølsom ... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Dermuszdel fordi jeg er hjemme. Ringte etter taxi med en gang jeg så nyhetssendingen, og betalte ham dobbelt for å kjøre fort. JÆVELTERRORISTENE KUNNE FAEN SATAN MEG HA DREPT KJÆRESTEN MIN!!! Banner IF for å legge merke til det. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Vida fordi jeg vet, jeg er en robot. Skal jeg fortsatt ringe deg i kveld? :p Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Dermus fordi nå innser jeg hvor mye Vida elsker meg. 1 Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Dermuszdel fordi eg håpa Vida og Latias har det bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå