The Crusher Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Bannervida for natta, opp igjen tidlig igjen, for å jobbe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner bursdagsbarnet fordi god natt. Banner Vida fordi jeg skal prøve å fordøye det for din del. Jeg elsker deg mer enn noe annet, det må du være klar over. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Latias fordi unnskyld. Det var virkelig ikke meningen å ta det opp. Jeg elsker deg mer enn noe annet, kjære. Det vet du. Sov godt, Joey! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Vida fordi nei, ikke si unnskyld. Jeg setter utrolig mye pris på at du tok det opp, det kunne ikke ha vært lett. Det er jeg som må beklage for å konstant bable i vei om mine foreldre uten å tenke på at det finnes folk som har det verre. Unnskyld. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner turtelduene for å være turtelduer, og aldri få nok av turteldueriet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Stein fordi jeg er forelsket, det er ikke så mye jeg kan gjøre med det. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner turtelduen for å drive turteldueri. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Latias fordi det var egentlig bare et uhell. Jeg hadde skrevet "jeg vil også ha en far med humor", men det slo meg at det ble helt feil. Ikke tenk på det, okei? Og vær så snill å fortsette å snakke om dine foreldre. Jeg blir så ufattelig lykkelig av å høre om dem. Jeg elsker deg. Banner Stian fordi det kalles forelskelse, og den følelsen er uimotståelig. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner turtelduen fordi I'm out. Adjø og på gjensyn. Måtte vi forenes på et fremtidig tidspunkt i bannetråden. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Stian fordi ikke dra! 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Vida fordi jeg mistenker hun for å gi meg rundt 50 plusser på veldig kort tid. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Vida fordi okay, jeg skal ikke tenke på det. Forelskelse er herlig. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Latis for indeed it is. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner sitatet for å vite. Forresten, har du vært med på Secret Santa? Eller forveksler jeg deg med en annen? Fortell Vida at jeg må legge meg, hvis det er greit for henne. Skal på jobb om drøye seks timer. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Banner Quote for å være brennsikker på at det er akkurat meg som har plusset deg. Det kan være hvem som helst på forumet! ______________________________________________________ Ha en vidunderlig natt, kjære. Jeg elsker deg. Endret 21. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Vida fordi du er den mest effektive plusseren i hvert fall. Takk. Kos deg masse, så snakkes vi. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Vida fordi jeg har mine kilder. Banner sitatet for å vite. Forresten, har du vært med på Secret Santa? Eller forveksler jeg deg med en annen? Du forveksler meg nok med en annen. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Vida og Latias fordi de bør få seg ett rom. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg legger meg med deg med det samme. Hater å være uten deg. Sov godt! Banner Prim fordi vi har opptil flere. Mitt rom, rommet til Latias ... Banner Quote for å anklage meg for plussing! Endret 21. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banner Vida fordi jeg spiller gitar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå