Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Vida fordi du, ikke overdriv. Alt som er mitt, er også ditt. Hvis jeg ikke får lov til å bruke penger på kjæresten min, vel da er det egentlig ingen vits at jeg i det hele tatt har penger. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Vida fordi du, ikke overdriv. Alt som er mitt, er også ditt. Hvis jeg ikke får lov til å bruke penger på kjæresten min, vel da er det egentlig ingen vits at jeg i det hele tatt har penger. Banner Latias fordi det der var så vanvittig vakkert skrevet at jeg ikke finner ord. I håp om å få klarnet tankene skal jeg gå ned og lage middag nå, hvis det er greit for deg. Kommer selvsagt til å savne deg uutholdelig, men jeg skal trøste meg på at jeg vet du liker at jeg spiser. Jeg elsker deg. Virkelig. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Vida fordi du trenger ikke ord. Selvfølgelig er det greit for meg, du har vel ikke glemt hva jeg synes om jenter som ikke spiser? Jeg benytter anledningen og tar meg en kjapp bytur med noen venner. Kommer til å savne deg. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Latias for å ha kjæreste. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner MækkTævvish for jeg lurer på hva slags sykdom telefonen min sliter seg igjennom nå... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner bursdagsbarnet for å ha en syk telefon. Hva har skjedd med den? Banner Latias for å ha kjæreste. Er det et problem? Hun er verdens beste. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner latias for å ha funnet på et fancy kallenavn på meg Og fordi den klikket under et lan da den lå på lading, og ikke ville starte igjen. Satt den på lading igjen dagen etter og vips, den var på, med 99% strøm, men wifi fungerer bare en halvmeter unna rutern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner bursdagsbarnet fordi min mobil har nett overalt. Gratis. Eller, jeg betaler jo en månedspris, men jeg har fri bruk etter det. 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Banner latias for å ha (kanskje) tatt seg nær av misunnelses-bannen min tidligere. Selvsagt er det greit at du har kjæreste. Men det betyr at jeg må banne deg. Endret 21. juli 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner latias for hørt om begrensninger på 200 kroner i måneden som jeg ikke kan øke siden jeg ikke betaler selv? Og fordi at jeg bruker mest wifi for å ha råd til å ringe folk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner MækkT fordi er du misunnelig på min vakre kjæreste og meg? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner latais for jeg tror jeg skal kjøpe meg et nettbrett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Joey for å ringe med Wi-Fi. Hvorfor? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner latias for les igjen. Bruker wifi for nettsurfing for å få råd til å ringe folk Og jeg ringer over wifi ja, skype Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Joey for å ringe via Skype fra mobilen. Er ikke det unødvendig? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner latias for neida, når man har en mikrofon på en pc som har ødelagt en vifte + at den ble ødelagts selv, så har man jo ingen andre ting å snakke med via skype, så da blir det mobil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Joey fordi herlighet. Du gjør jo alt så komplisert. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner latias for neida, jeg gjør ting enklere for meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Joey fordi er det ikke enklere å skaffe seg ny mikrofon? Så slipper du å måtte ringe fra mobil-skype. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Banner Latias for meh.. Jeg har ikke råd før i august, og jeg har mikrofon på minipc'n, men jeg har faen ikke høyttalere på den lenger Hahahahaha, skrutrekkern skal ikke brukes som dart piler noe mere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå