Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner kammi fordi jeg har også lappen, beklager å måtte skuffe deg.

Banner Vida fordi hah! Jeg gratulerte han først! :D

Banner Latias fordi mens vi er inne på det ... Er aldersdiskriminering straffbart? Moderatoren min driver grov mobbing over SMS. :nei:

Håper det. Han fortjener å bli anmeldt etter å ha bannet meg (bokstavelig talt) på bursdagen min. :cry:

Banner Joey fordi gratulerer igjen. :fun:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi ikke alt. Dette må vel være lykkedagen din, se hvor mange muligheter som har åpnet seg opp for deg!

• Du er over den seksuelle lavalder.

• Du har rett til å nekte foreldrene å få vite at du har vært hos lege.

• Du kan øvelseskjøre bil hvis du har gjennomført trafikalt grunnkurs. Ledsageren må ha fylt 25 år og ha hatt sertifikat sammenhengende i over 5 år. Bilen skal ha L-skilt i bakruten og et ekstra speil på innsiden.

• Du kan ta mopedførerbevis og førerprøven for lett motorsykkel og traktor hvis du har gjennomført trafikalt grunnkurs og annen obligatorisk opplæring.

• Du kan gifte deg med foreldrenes og myndighetenes godkjenning.

• Du kan selv bestemme å få utført abort. Før du er 16 kan du også få utført abort, men da skal foreldrene dine vanligvis si sin mening. Hvis de sier nei, avgjør fylkeslegen søknaden.

• Du har rett til å søke lån og behovsprøvd stipend til videregående opplæring.

• Du kan begynne med fallskjermhopping, .hanggliding eller paragliding hvis foreldrene dine tillater det.

• Du kan kjøre traktor som ikke går fortere enn 40 kilometer i timen. Til dette trenger du ikke førerkort. Du kan ikke kjøre på offentlig vei.

• Du kan gå på småviltjakt alene hvis du har tatt jegerprøven, og storviltjakt under oppsyn av en voksen og med foreldrenes samtykke.

• Du kan delta i senior NM, EM, VM, OL og World Cup.

• Du kan stemme ved lokalvalg dersom du bor i en kommune som har gått inn for forsøk med stemmerett for 16-åringer.

• Du kan kjøre inntil 15 meter lange båter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi husk at du også kan ta abort uten at dine foreldre vet om det!

Apropos sykkel, sykkelfeltene i København. Fy faen, jeg dør hver gang jeg er der. Tenk om vi hadde hatt et lignende sykkelsystem her i landet også!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner latias for når det er sol, og tørr vei, så er det ingen vits å ligge langt under fartsgrensa.. Man skal kjøre etter forholdene ja, men når forholdene er knall, så trenger man ikke å ligge under... Men jaja, er ikke alle de gamle folka som vet hva å gire til 2. gir er... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...