Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Mac fordi hun er bonde. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Latias fordi vil du karaktisere meg som bonde om jeg bor 4km utenfor Oslos grenser? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner resten her inne fordi nå er jeg veldig trøtt, så kanskje jeg logger av og legger meg litt på sofaen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Mac for å ikke være avhengig av denne tråden. Banner kammi fordi nja, vet ikke helt. Siden du bor såpass nærme så skal jeg la tvilen komme deg til gode denne gangen. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Latias fordi jeg frikjennes vel fra tiltalen når jeg flytter til Oslo, ja? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Vida fordi reglene sier at kjæresten min er frikjent. Dersom du er kjæresten min, er du frikjent. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Latias for jeg har det fint nå fått hjem familien min å jeg er kledd i disney Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Banner Latias fordi åh, det har aldri føltes bedre å være kjæresten din. Banner Nesavennen fordi det er ufattelig godt å høre. Unner deg virkelig å ha det bra! Endret 20. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Vida fordi jeg elsker deg. Banner Nesa fordi ser du, det var ingen grunn til bekymring! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Latias fordi jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Latias for jo det var egentlig det.. For di mista flye i toronto å på hithrow og di skulle vært hjemme hos meg kvart på to å kom ikke før nærmere ti i går kveld så når tante endelig ringte meg var ho helt på gråten å skjelven. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Vida fordi msn? <3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Nesa for jeg rakk det som bare det :new_woot: Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Tsjuden for å være flink. Hvorfor MSN, Vegard? Melissa er her! 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Latias for jeg er avhengig. Derfor kom jeg tilbake nå Banner Vida fordi h*n fikk meg til å komme tilbake hit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Mac for å være avhengig av bannetråden. Banner Nesa fordi ikke stress. Foreldrene mine skulle egentlig vært hjemme på søndag, men jeg fikk først i dag vite at de måtte avbestille. Jeg driver ikke og stresser av den grunn. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Latias fordi foreldrene dine har det bra, sant? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Vida fordi de har det helt fint. Så fint at de forlenger ferien med én uke uten å gi sønnen beskjed. Men jeg unner dem uansett en lang og god ferie, de er gode foreldre. 1 Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Vida fordi hallo! Banner Tsjuden for å ikke banne. Kanskje du rekker, det spørs hvor langt unna den er. Ikke stress, ta det like rolig som meg. Du som kommer ruslende halvtime etter stengetid og forventer å få lov til å handle. Tenk på meg og de andre ansatte som liksom er ferdig med å ta oppgjør, og som skal stenge butikken. Herregud. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Banner Latias fordi det er jo veldig flott at de koser seg! Selv om jeg trodde det var obligatorisk å gi sønnen sin beskjed om en ukes forlenget fravær. Klem dem fra meg når de er tilbake. Banner Melissa fordi hei! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå