felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Sjur fordi jeg sto opp halv sju i dag. Herlig å få mest mulig ut av dagen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Vida fordi enig. Godt å stå opp tidlig. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner nordlendingen min for å overdrive. Søtt. Og så banner jeg deg igjen for å undervurdere deg selv. Så fantastisk som du er, skulle det bare mangle at jeg fikk følelser for deg. Banner Latias fordi ja, jeg ville jo ikke du skulle tro at jeg ikke spiser heller, da. Gi deg. Jeg hadde ingen grunn til å se for meg at en så overmenneskelig perfekt gutt skulle kunne få følelser for meg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Vida fordi stfu, ikke vurder tanken på å faste én gang til. Aww, du er så søt når du overdriver. Elsker det. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi stfu selv, ikke vurder tanken på å reise fra meg én gang til. Det går ikke an å overdrive positive bemerkninger om deg. Ingen ord er store nok. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Vida for at jeg får aldri gjort noe om jeg står opp tidlig. Jeg får kun ting gjort mellom 13:00 og 16:00. Det er da jeg har min effektive periode. Og siden jeg i dag ikke trenger å være effektiv eller gjøre noe, ligger jeg fortsatt i senga og slacker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Sjur for å tulle. Man får gjort mest om man står opp tidlig! Banner Vida fordi fra nå av skal vi reise sammen. Pakk koffertene, vi skal feire jul i Dubai. Herregud, nå må du snart gi deg med komplimentene. Som om jeg ikke har nok med å svare på monstermeldingen du sendte forleden dag. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Banner Latias for at jeg tuller ikke. Uansett hvor tidlig jeg står opp, kommer jeg meg aldri ut av huset før sent uansett. Uansett hvor god tid jeg har, er jeg alltid sent ute. e: Typisk scenario. Jeg skal ta et tog som går klokken 11:28 og regner med å gå hjemmefra 11:00 for å rekke det. Jeg står opp 07:30 for å få gjort unna alt jeg skal. Jeg går i dusjen og blir der til 08:00, tørker og kler på meg og ordner meg på badet til 08:10, mekker te og frokost og er ferdig med det 08:30. Med andre ord skal jeg ha god tid på å rekke toget. 11:14 sitter jeg fortsatt foran PC-en og loker / ligger i senga og leser / sitter i sofaen og spiller Xbox 360 / sover stående et eller annet sted / andre ting jeg gjør om morgenen, ender opp med å enten springe ned til togstasjonen og håpe at jeg rekker det, eller påkoste meg en drosje. Uansett hvor god tid jeg har, uansett hvor tidlig jeg står opp ... Jeg får aldri gjort noe som helst eller vært klar til å dra tidlig mellom 16:00 og 13:00. Endret 19. juli 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Banner Sjur fordi det må da være kjedelig. Banner Latias for å være overlegen, og for å ha helt rett. Tilleggsban fordi du akkurat kom med årets beste forslag. Jul med deg i Dubai høres ut helt himmelsk ut. Og bonusban fordi jeg er lei for det, men det er umulig å la være. Det er heller du som må slutte å tro at du skal trenge å svare på alt. Endret 19. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Vida for at jeg ikke finner det kjedelig i det hele tatt. En dag våknet jeg klokken åtte, fant meg en bokstabel på nattbordet og leste gjennom fem bøker på en dag og sovnet igjen i to-tiden på natten. Da hadde jeg ligget i sengen hele dagen og lest. Ikke spist, gått på do eller noe. Det var awesome! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Sjur fordi ok. Du er wierd. Banner Vida fordi deal. Skal bestille billett til deg også. Og stfu, det hadde vært kriminelt av meg å ikke svare på en så vakker melding. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias for å være den rare, som liker fotball. :S Jeg kan forstå de greiene med å stå opp tidlig om jeg virkelig prøver, men fotball? STFU weirdo. Når jeg tenker meg om, kun STFU. Du og Vida spammer denne tråden "like there's no tomorrow". Ta det på MSN, love birds. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Banner Latias for å være nedlatende. Supert! Det er nesten så jeg går igang med pakkingen allerede. Stfu, det hadde vært kriminelt av meg å påtvinge deg noe sånt. Edit: Banner Sjur fordi det er herlig å like fotball. Og fordi nei, jeg er fint lite begeistret for MSN. Endret 19. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Vida fordi Sjur er ond, han fortjener å få høre det. Du trenger da ikke å pakke enda, det er fortsatt et snaut halvt år igjen. Ingenting du gjør er kriminelt. Absolutt ingenting. Så stfu selv, er du snill. Du er absolutt ikke den eneste som er fint lite begeistret for msn. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi jeg har lagt merke til det, ja. Et halvt år, ja. Det var akkurat det som slo meg. Men da har jeg i alle fall god tid til å glede meg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Vida fordi alle hater oss. Synes det er søtt at du er i gang med pakkingen allerede. Det blir en herlig tur. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi jeg elsker oss. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Vida fordi jeg elsker oss også. Så får resten av verden være så misunnelige som de bare ønsker. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi vi kan vel ikke akkurat klandre dem for å være misunnelige heller, da. Det er helt naturlig når man omgås et perfekt par. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias og Vida for at jeg gir opp. Både dere og denne tråden. Og for å ha fått nok et bevis på at alle født i 93 er 12 år gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå