felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi jeg er bare her fordi du er her. Og fordi det er supersøtt at vi møttes her. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Banner vida... Endret 19. juli 2011 av Chillaxville Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Chilly fordi en oppdatering på PC'en min sørget for at jeg fikk installert 2011-versjonen, så jeg orker ikke å logge på før jeg har fått tilbake den gamle. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner vida fordi ebuddy finnes alltid, men ikke tenk på det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Chillax ebuddy er oppskrytt. Banner Vida fordi virkelig, er du her kun pga. meg? Og ja, det er supersøtt at vi møttes her. Husker fortsatt kvelden du ble med. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi ingen vil vel høre om dagen min... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Chillax fordi jeg vil, men du svarer at du skal dusje hver gang jeg spør. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi selvfølgelig. 18. februar, ja. Lykkedagen min. Jeg synes enda det er så sykt å tenke på at kvelden før jeg registrerte meg, var jeg så intenst betatt av deg uten engang å ha snakket med deg at jeg slet med å sove. Sykt. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi først spilte jeg tennis i tre timer og en halvtime. Så stakk jeg og kompisen på mcdonalds og jeg spiste en mcwrap med kylling og to cheeseburgere og en cola, så stakk jeg i butikken og kjøpte mat og drikke til familien så satt jeg på terræssen og så regne fAlle ned så duSja jeg og nå Skal jeg ta med en velfortjent donut Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Chilly fordi jeg har spist en ananas i dag. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner vida fordi skal ikke plage dere mer for en liten stund, kos dere Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Chilly fordi du plager da ingen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Banner Vida fordi enig, Chillax plager ingen. Du spiste faktisk en hel ananas? 18. februar er faktisk lykkedagen min også! Var du virkelig betatt av meg før du hadde møtt meg? Endret 19. juli 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi nei, er du vill. Har du sett hvor stor en ananas er, eller? Var du virkelig betatt av meg før du hadde møtt meg? Det høres jo helt vanvittig ut, men ja. Noe så voldsomt også. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Vida fordi det er nok du som er vill, det er du som skrev at du spiste en ananas. Det er jo bare søtt da. Iskald beregning btw. Visste du på forhånd at jeg kom til å være minst like betatt av deg også? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi det ligger i nordlendingenes natur å overdrive. ¡Upassende innhold! Haha, nei. Det var jeg så overbevist om at aldri kom til å skje, at jeg ikke engang håpet på det. Målet mitt var å få snakke med deg én gang, og så skulle jeg leve i lykken resten av livet mitt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner nordlendingen min for å overdrive. Søtt. Og så banner jeg deg igjen for å undervurdere deg selv. Så fantastisk som du er, skulle det bare mangle at jeg fikk følelser for deg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi jeg ikke har bestemt meg for om jeg gidder å stå opp i dag eller ei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Sjur fordi skal du sove bort hele dagen? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias for at det er litt fristende, men for øyeblikket tenker jeg å bare ligge i senga og loke til jeg blir sulten nok til å stå opp. Om jeg overvinner latskapen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå