Reprieval Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Banner vida for å være brutal som halshugger. Jeg er ikke noe veileder, men sprer kvalme gjør jeg nok Endret 19. juli 2011 av Chillaxville Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Chillax fordi du sprer da ikke kvalme. Hvor har du det ifra? Don't worry, Vida. Hun er ikke i nærheten av å være like søt som deg. Veilederen har visst ødelagt tråden helt. Merkelig at tråden enda ikke er stengt, jeg hører vedkommende har spredd kvalme helt siden den åpnet 1. desember. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Chillax fordi skjer? 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias for skal dusje, dera? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Chillax fordi ikke mye. Det pleier heldigvis ikke å være mange kunder innom så tidlig på dagen her. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi åja, veilederen har drevet og spredt kvalmen sin helt siden tråden startet? Drøy at han har fått lov til å holde på. Rett og slett drøyt. Hvor er Runar når dette foregår? Jeg fikk forresten postkort fra Runar i går, kom jeg akkurat på. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner vida fordi hei på deg Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Chilly fordi hei! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Vida fordi hei på deg også, Chillax. Banner Vida fordi ja, i hvert fall om man skal tro han fyren som driver og klager på sånt. Runar pleier å være her han, husker han stengte tråden i et døgn en gang. Nice! Sendte han fra Island? 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi nå skaø jeg dusje Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Chillax fordi helt alene? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi hei, du. Han fyren som klager har i alle fall nok av argumenter, så vi kan ikke annet enn å ta ham på alvor når han sier at tilstanden er alvorlig i tråden her. Jeg husker også det døgnet uten tråd. I desperasjon tilbrakte jeg dagen med folk jeg ikke engang liker. Fra Island, ja. Superkoselig. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Vida fordi hei, kjære. Gikk rundt med abstinenser, det døgnet var utrolig tøft. Forresten, hvordan reagerer du dersom jeg sier jeg skal slutte i tråden for godt? Aha, det er jo supersøtt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Latias fordi du vet jeg tenker på å slutte selv, så jeg har vel ingen rett til å si noe galt om tanken. Men hvis det blir tilfellet, krever jeg daglig PM. Hvis ikke dør jeg. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner øatoas fordi tilvakev og bro kjele sleng Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Chilly ford ok, kult. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner vida for jeg mente å skrive tilbake og nei, ikke alene Og hvis du slutter vida så blir jeg kjempetrist og da slutter jeg også Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Chilly fordi tråden er mer eller mindre død. Det nytter ikke å late som noe annet. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Banner Vida fordi jeg hadde tenkt å bli værende til vi nådde 100k, men det ser ikke ut som at vi noen gang kommer oss dit. Men slapp helt av, jeg blir værende så lenge du er her. Det er ikke særlig lett å forlate tråden der man møtte verdens råeste jente. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå