Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Latias fordi du trenger ikke hive ut foreldrene dine med det første. Foreldrene dine er fantastiske mennesker. :)

Dagen min har vært søkkvåt. :p Hadde planlagt å jogge i dag, ettersom jeg får abstinenser når det går lang tid mellom hver gang, men da det var så vått at jeg måtte ta taxi mellom bussholdeplassen og leiligheten fant jeg ut at jeg droppet det.

Hvordan har din dag vært, kjære? :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Chillax fordi hvorfor så negativ? :p

Banner Latias fordi du trenger ikke hive ut foreldrene dine med det første. Foreldrene dine er fantastiske mennesker. :)

Dagen min har vært søkkvåt. :p Hadde planlagt å jogge i dag, ettersom jeg får abstinenser når det går lang tid mellom hver gang, men da det var så vått at jeg måtte ta taxi mellom bussholdeplassen og leiligheten fant jeg ut at jeg droppet det.

Banner Vida fordi glem dem, privatlivet vårt er viktigere. ;)

Du er som meg du, må bare jogge uansett hva! Og vi har jo faktisk hatt like værforhold de siste dagene! Hva skjer med det? :love:

Dagen har vært grei den. Spilte fotball fram til regnet kom, etter det dro jeg bare hjem og siden da har jeg sett TdF og Tippeligaen. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Chilly fordi åja, da misforsto jeg. :p

Banner Chillax fordi hvorfor så negativ? :p

Banner Vida fordi glem dem, privatlivet vårt er viktigere. ;)

Du er som meg du, må bare jogge uansett hva! Og vi har jo faktisk hatt like værforhold de siste dagene! Hva skjer med det? :love:

Dagen har vært grei den. Spilte fotball fram til regnet kom, etter det dro jeg bare hjem og siden da har jeg sett TdF og Tippeligaen. :p

Banner Latias fordi herregud så fantastisk ubeskrivelig herlig du er! :love:

Elsker at du verdsetter privatlivet vårt. Elsker at du liker jogging. Elsker at vi har like værforhold. Elsker at du spiller fotball! Elsker at du ser TdF og Tippeligaen. Elsker deg! :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...