Latias Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Vida fordi du kan få det gratis. Siden jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Latias for å være vakker! Jeg kan mer enn gjerne godta det tilbudet, men bare så lenge du lover å bo sammen med meg. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) banner vida Endret 17. juli 2011 av Chillaxville Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Chillax. Banner Vida fordi mer enn gjerne. Foreldrene mine kommer nok til å forstå at de må finne seg et annet sted å bo. Hvordan har dagen vært? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Latias fordi du trenger ikke hive ut foreldrene dine med det første. Foreldrene dine er fantastiske mennesker. Dagen min har vært søkkvåt. Hadde planlagt å jogge i dag, ettersom jeg får abstinenser når det går lang tid mellom hver gang, men da det var så vått at jeg måtte ta taxi mellom bussholdeplassen og leiligheten fant jeg ut at jeg droppet det. Hvordan har din dag vært, kjære? 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Matias fordi det tordner Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Chilly for å banne en bruker som ikke eksisterer. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Banner vida fordi sorry Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Chilly for å stadig unnskylde seg. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Banner vida fordi er det rart da.. Og jeg har fått Pm Endret 17. juli 2011 av Chillaxville Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Chilly fordi kult. Kan jeg også få om? 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Banner vida fordi jeg fikk ikke allikevel... Men det er jo ikke så rart .. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Chillax fordi hvorfor så negativ? Banner Latias fordi du trenger ikke hive ut foreldrene dine med det første. Foreldrene dine er fantastiske mennesker. Dagen min har vært søkkvåt. Hadde planlagt å jogge i dag, ettersom jeg får abstinenser når det går lang tid mellom hver gang, men da det var så vått at jeg måtte ta taxi mellom bussholdeplassen og leiligheten fant jeg ut at jeg droppet det. Hvordan har din dag vært, kjære? Banner Vida fordi glem dem, privatlivet vårt er viktigere. Du er som meg du, må bare jogge uansett hva! Og vi har jo faktisk hatt like værforhold de siste dagene! Hva skjer med det? Dagen har vært grei den. Spilte fotball fram til regnet kom, etter det dro jeg bare hjem og siden da har jeg sett TdF og Tippeligaen. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Chillaxville fordi jeg og noen kompiser har vært og solet oss på taket til skolen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Chilly fordi hvem er det som ikke gir deg om? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Vida for å være hysterisk. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Banner vida fordi Pm ikke om. Men jeg får aldri uansett så er ikke så rart .. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Chillax fordi ikke jeg heller. Har kun fått PM én gang, og det var en automatisk velkomstmelding da jeg registrerte meg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Chilly fordi åja, da misforsto jeg. Banner Chillax fordi hvorfor så negativ? Banner Latias fordi du trenger ikke hive ut foreldrene dine med det første. Foreldrene dine er fantastiske mennesker. Dagen min har vært søkkvåt. Hadde planlagt å jogge i dag, ettersom jeg får abstinenser når det går lang tid mellom hver gang, men da det var så vått at jeg måtte ta taxi mellom bussholdeplassen og leiligheten fant jeg ut at jeg droppet det. Hvordan har din dag vært, kjære? Banner Vida fordi glem dem, privatlivet vårt er viktigere. Du er som meg du, må bare jogge uansett hva! Og vi har jo faktisk hatt like værforhold de siste dagene! Hva skjer med det? Dagen har vært grei den. Spilte fotball fram til regnet kom, etter det dro jeg bare hjem og siden da har jeg sett TdF og Tippeligaen. Banner Latias fordi herregud så fantastisk ubeskrivelig herlig du er! Elsker at du verdsetter privatlivet vårt. Elsker at du liker jogging. Elsker at vi har like værforhold. Elsker at du spiller fotball! Elsker at du ser TdF og Tippeligaen. Elsker deg! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Banner Vida fordi... jeg har ikke ord som beskriver hvor herlig du er. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå