Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Vida for at paragraf 1 lyder da virkelig sånn at Latias aldri har rett. Paragraf 2 er vel det at han aldri skal bli tatt alvorlig og paragraf 3 at vi bare kan ignorere ham.

Så kommer paragraf 4 med at vi likevel er glade i ham, selv om han tar mye feil og snakker ut av ræva.

Lenke til kommentar

Banner Vida fordi bytt ut Latias med Vida, så har du det. :love:

Banner Latias fordi jeg delte ikke det med noen, men en kompis "skulle bare sjekke facebook".. Men han vill herpe laget mitt..

Null sympati fra min side når du bruker den avataren der. Det å like Contador er det samme som å støtte doping. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi det var litt gøy, men jeg foretrekker likevel kjærligheten. :wee:

Dagen har vært grei hittil. Få kunder innom som vanlig, men jeg klager ikke. Jo mindre jeg har å gjøre, desto bedre. :!:

Hva med deg, kjære? :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi den støtter jeg. :wee:

Joda, jeg kom meg forholdsvis tidlig i seng, og tidlig nok opp igjen, så døgnrytmen begynner å falle på plass og da blir dagene automatisk langt bedre. Her i Oslo blir det jo faktisk mørkt om nettene, slik at det er mulighet til å sove godt. :p

Vil du fortsatt ha besøk? :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi det høres bra ut. Døgnrytmen har faktisk vært etterlengtet her i gården også. Og det at det blir mørkt er jo grunnen til at jeg ønsker å oppleve midnattssola der oppe i nord. :wee:

Selvfølgelig. Det å ha kjæresten på besøk er det beste jeg vet om. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...