Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Banner Vida for å gjøre narr av meg. Jeg legger skylden på min iVida! :ohmy:

Nei, du trenger ikke. Det er jeg som burde lære meg å holde meg våken om nettene. :)

Gud er ond. At han presterte å putte oss to så langt unna hverandre som overhodet mulig, vel det er uakseptabelt. Han skal få høre det av oss i himmelen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Banner Latias fordi det gjorde jeg da slettes ikke! :whistle:

Nei. Vi går for din døgnrytme, din hjemby og dine spiserutiner. Resten får vi ta etter hvert. :)

Aner du hva du greide å forårsake? Du presterte å få meg til å glemme at jeg skulle av bussen, slik at sjåføren måtte komme og prikke meg i skulderen og si at jeg ikke fikk sitte der lenger. :ohmy:

Du er farlig påvirkende. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias for å stå oppført i gullskrift. :love:

Du, jeg prøvde å få ryktet ditt til 11111 i gårkveld, men jeg fikk problemer med å begrense meg. Du skriver så mye fantastisk. :love:

Og #1 stfu når det kommer til tilpasning. Jeg får tilpasse meg akkurat som jeg vil. :p

Og #2 den episoden var ikke mye søt, altså, helt ærlig. :p

(Ja, jeg merket at jeg startet to setninger med og, så jeg nummererte dem. Dødskult.)

Trygt plassert i leilighet med Internett! :new_woot:

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida du og de der plussene dine. Fy faen, du er sinnssyk. Du trenger ikke å gjøre det, er du klar over det? :ohmy:

Jeg skal ikke la deg gå gjennom de endringene i rutinen du nevner ovenfor. Og stfu selv, jeg synes hendelsen var søt. Eller, alt som handler om deg er egentlig søt da... :love:

Jeg kommer for å besøke deg, ok? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi skal vi virkelig være nødt til å ta denne diskusjonen enda en gang? :scared:

• Jeg vet godt at jeg ikke trenger. Jeg gjør det fordi jeg har lyst.
  • Det er enormt givende å lese innleggene dine. Plussingen kommer helt av seg selv.
  • Stfu, du er minst like sinnssyk selv, som har plusset alt jeg noen gang har skrevet! :p

Jo, det skal du, tenk. Jeg pleide å ha døgnrytme selv en gang i tiden, så det er ikke brutale endringer vi snakker om. Og spising er sunt, og Oslo er bedre enn Bodø. Eod. :)

Kom når som helst! :love: Selv om jeg i grunn tror det er bedre om jeg besøker deg, ettersom jeg ikke aner hvordan jeg skal forklare hvor jeg er. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida for å sette meg på plass. Dette var absolutt ikke en del av avtalen vår, spesielt ikke i offentligheten. :(

Greit, du skal få viljen din. Men til gjengjeld vil jeg ha eksklusive svømmetimer med min kjæreste. Ok?

Du er jo gjest i byen, er det ikke bedre at jeg besøker deg? Så slipper du å reise såpass mye. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi jeg beklager, men det var ytterst nødvendig. ;)

Det er klart du skal få eksklusive svømmetimer, kjære! :love:

For all del. :p Du får få din iVida til å søke opp min Sam Samsung, slik at vi kan finne hverandre, da. :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi jeg skal ikke legge skjul på at jeg liker å bli satt på plass av deg. :whistle:

Flott, gleder meg! :D

Eller, når jeg tenker meg om så er det kanskje bedre om du kommer hjem til meg. Har hele huset for meg selv denne uka. Ikke det at jeg ikke vil at du skal møte foreldrene mine, men på den måten får vi gjort masse uten noen som helst folk i nærheten. :innocent::love:

iVida & Sam Samsung forever. :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi jeg skal ikke legge skjul på at jeg vet det. :whistle:

Takk, takk, takk! Her måtte vi ha delt verdens minste leilighet i verdens styggeste bygg med to andre mennesker som jeg skal love deg at ikke hadde sluppet oss av syne et sekund. :)

Når kan jeg komme? :love:

Banner bursdagsbarnet fordi hey, det der er plagiat! :ohmy: *rapportere*

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...