Plexim Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 banner Vida for at det kan vel kanskje kalles rykter, er vel heller at jeg har fulgt med litt Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Plexim for å forfølge meg! 1 Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Vida for at jeg så på skjermen ved siden av mej Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Plexim fordi det der er inngrep i privatliv. *ringe Moderatoren min* 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Vida fordi jeg skjønner ikke hva som skjer. Utilgivelig at kroppen min foretrekker søvn framfor å være her med deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Latias fordi kroppen din er fornuftig. Gjett hvem som sitter på flybussen på vei til Oslo Sentrum? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Vida fordi la meg gjette. Det er vel ikke tilfeldigvis min deilige kjæreste fra Nordland? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Latias fordi jo, det er tilfeldigvis det. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Vida fordi jeg er flink til å gjette! Hvordan var flyturen? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Latias fordi jeg aner ikke, jeg sov. Hvordan var natten, kjære? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Vida fordi den var dårlig. Umulig å sove godt uten deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Latias fordi jeg vet hva du snakker om. Var derfor jeg ikke fikk sove i natt. Vi er veldig nært hverandre nå. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Banner Vida fordi jeg er den skyldige som forlater deg her om natten. Har ventet på dette øyeblikket lenge nå. Gleder meg til å se deg igjen. Endret 14. juli 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Latias fordi sånn får du ikke lov til å føle det. Jeg synes seriøst det er supersøtt, så stfu. Det føles herlig å være her. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Vida for å mene det er supersøtt å bli forlatt alene i en forlatt tråd. Kan ikke vente. Hvor er bussen nå? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Latias fordi nåja, det er den ikke-fullt-så-søte delen. Men jeg liker tanken på at du sover. Ehm. Akkurat nå er bussen i en granskau eller noe. No idea. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Vida fordi ser du, det er ikke så søtt likevel. Hater meg selv. Skjønner. Ikke alltid like lett å vite hvor man er her i byen. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Latias fordi slutt, det er kjempesøtt. Det er ikke meningen at du skal la deg påvirke av min komplette mangel på rutiner når den innebygde døgnrytmen din er helt perfekt. Byen din blir bare større og større for hver gang jeg kommer hit. Jeg sverger! Men jeg liker Oslo-solen din. Den er herlig. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Vida fordi jeg kunne ikke brydd meg mindre om døgnrytmen etter at jeg møtte deg. Tell me about it. Jeg har flere ganger gått meg vill mens jeg har kjørt bil, selv om jeg har vokst opp på disse veiene. Pinlig... 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Banner Latias for å gå seg vill når han kjører! Ok, du er bare nødt til å unnskylde at jeg ikke har sovet i natt. Jeg skal innøve sånn døgnrytme som du har, så slipper vi å sovne fra hverandre. Jeg skjønner ikke at ikke jeg også har vokst opp på disse gatene. Gud må ha mistet meg over feil del av landet etter å ha skapt meg, og deretter bare tenkt "Ja ja, det er fremdeles 6 milliarder andre som er på rett plass. Ingen merker noe." 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå