Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Melissa fordi enkelte folk synes tydeligvis at det er gøy å hacke andre. Da jeg var på Rhodos, fikk jeg høre at noen hadde køddet grovt med kontoen min. Logget inn, skiftet passord og deaktiverte profilen med én gang jeg fikk internettilgang der nede. Har nå lagd meg en ny FB-konto med epost-adressen jeg bruker her på forumet, men det er gjort kun for å holde kontakten med folk. Sånn utenom det kan hele siden dra dit pepperen gror.

Hvem, hvordan eller hvorfor? No idea. FB har irritert meg i en årrekke nå. Glad Google+ er oppe og går, skal sakte men sikkert bevege meg dit. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi etter Hellas har min gamle døgnrytme begynt å forfølge meg igjen. Trodde det skulle bli godt å ha på plass denne rutinen igjen, men det er det så absolutt ikke. Jeg hater å sove når alternativet er Vida. :cry:

Hva med deg? :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida for å elske meg når jeg svikter deg. Hvordan kan du egentlig det? :cry::love:

Først og fremst blir det å følge TdF-etappen på mobilen. Så skal jeg komme meg hjem, og deretter ut i sola. Beste sommerdagen på gud vet hvor lenge!

Hva med deg, kjære? :love:

Leif på leif på leif. Hva skjer med meg? :dontgetit:

Endret av Latias
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias for å tro at det er svik å sove. Så ufattelig søtt. :love:

Høres ut som en kjempeflott dagsplan! Selv blir jeg dratt med på stranda, selv om det er den styggeste "sommer"dagen på Gud vet hvor lenge, også skal jeg en tur til byen før det blir filmmaraton hos en venninne eller noe. Helst vil jeg sitte inne og gjemme meg for skyene, men jeg blir nektet. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi hvorfor kan vi aldri ha likt vær? Når det er fint i Oslo, er det dårlig i Bodø. Og vice versa. Herlighet, du fortjener ikke dette. :(

Filmmaraton ja. Det er flere som vil ha meg med på Harry Potter-maraton, men har så langt greid å snike meg unna. Men nå er jo den siste filmen ute, så jeg tviler på at unnskyldningene mine vil holde lenger. :hrm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi værgudene prøver bare å få en av oss til å flytte. Jeg kommer i morgen! :love:

Har sneket meg unna selv i lang, lang tid nå. Vet fremdeles ikke hvordan jeg skal takle hundre timer oppskrytt tullekaos med Daniel Radcliffe i spissen. Jeg ender med traumer en dag, jeg bare vet det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...