felicity Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Latias for å ha sendt den PM'en! 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 banner vida for er du og latias sammen? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Banner fsx fordi ja. Er det et problem? Banner Vida fordi mine meldinger er bare bagateller i forhold til de du sender. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Latias fordi bagateller? Så langt derifra! De meldingene betyr alt i verden for meg, så ikke våg å snakk nedlatende om dem. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Banner latias for Mayday! Mayday!" Open flaps Landing gear engaged Disengage primary thrusters Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Banner fsx fordi cool story, bro. Banner Vida fordi okay. Meldingene mine er langt ifra bagateller. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Latias fordi jeg holder på å dø av oksygenmangel hver eneste gang du skriver noe, til og med når du ikke skriver til meg! Og fordi gjett hva jeg akkurat fant? Rosa saftis! 1 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Vida fordi jeg kjeeder meg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Banner GreenRay for å ha en signatur som strider med retningslinjene. *fikset* Redigert: For et salig rot av BBkoder! Fiks den selv, er du snill. Endret 11. juli 2011 av Runar 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Runar for å rote med BBkodene til Grønn! Banner Vida fordi don't worry, munn-til-munn metoden er min spesialitet. Rosa saftis? Haha, finnes det også? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Banner Runar for å være Moderator! Banner Latias fordi ja(!), kom og kyss meg erhm, gjenoppliv meg! Og ja, tydeligvis. Men det må være en helt ny oppfinnelse. Veldig godt, faktisk. Endret 11. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Vida fordi han er en flink Moderator også. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Latias fordi det er helt sant. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Vida fordi se hva jeg nettopp mottok på face: *** ****** fredag vil bli den beste dagen i livet ditt. Nå har du begynt å lese denne. IKKE STOPP! Dette er SÅ freaky! 1. Si navnet ditt ti ganger. 2. Si din mors navn fem ganger ......3. Si din forelskelse tre ganger ....................................4. Lim dette til fire andre grupper Hvis du gjør dette, vil din forelsket kysse deg på nærmeste fredag. Men hvis du leser dette og ikke lime inn denne, vil du ha veldig uflaks. Send dette til 5 grupper innen 143minutter. Når du er ferdig trykker du F6 og din forelskelses navn vil vises i store bokstaver på skjermen. Dette er så freaky FORDI det faktisk fungerer Du må kysse meg på fredag! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Latias fordi jeg skal kysse deg på fredag. Lover! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Vida fordi jeg droppet det siste steget, men satser på at det går veien likevel. Og ja, tydeligvis. Men det må være en helt ny oppfinnelse. Veldig godt, faktisk. Hvilken smak var det? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Latias fordi du trenger ikke gjøre noe av det der. Jeg skal kysse deg på nærmeste fredag. (Forutsatt at du ønsker det, selvsagt. ) Tror det var bringebær, men er ikke helt sikker. Det smakte veldig rosa, hvis det gir mening. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Vida fordi hva tror du? Ønsker jeg det eller ikke? Alt du sier gir mening. Skal sjekke frysedisken neste gang jeg er innom butikken. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Latias fordi jeg satser på at du ønsker det. You should! Jeg tror jeg er på is nr 3 eller noe nå. Vær stolt av meg! 1 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Banner Vida for hva er galt med signaturen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå