felicity Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Latias fordi det var ikke forfalskning, det var korrigering. Beklager at jeg prøvde å hjelpe, da. Men det at du ikke verdsetter meg uansett hva jeg gjør har jeg jo forsåvidt visst lenge. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Vida fordi jeg verdsetter ærlighet, noe du er komplett blottet for. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Latias fordi er det noe jeg er blottet for, så er det dessverre realistisk forståelse. Tenk at jeg faktisk trodde du var verdt å holde på. Tenk at jeg faktisk var så inderlig sikker. Og den som sitter og plusser innlegg kan reise til Helvete! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Vida fordi det er litt synd at det tok fem måneder før jeg gjennomskuet deg, men likevel bedre sent enn aldri. Du skal ha for én ting, og det er at du har spilt spillet ganske greit i løpet av disse månedene. Dessverre for din del var jeg hakket vassere enn deg. Helvete? 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Latias fordi jeg blir faktisk rystet av at du greier å holde på på den måten. Eier du virkelig ikke skam? I motsetning til deg mente jeg det da jeg sa "Jeg elsker deg". Nå innser jeg jo at det sa jeg lenge før jeg ble kjent med deg. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Vida. Gråt en elv begge to, what is this shit. Stop it 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Vowels fordi snakk til nordlendingen, absolutt alt er hennes feil. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Latias for å greie å synke lavere enn bunnen. Gratulerer. 1 Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Banner Vida fordi du er jente, du burde holde deg på kjøkkenet. edit: eventuelt vaskerommet. Endret 10. juli 2011 av Arceez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Arceez fordi hun kan gjerne legge seg i fryseren sin som hun ofte maser om. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Latias fordi av hensyn til din endelige hjertefred er det faktisk dit jeg går nå. Ha et fint liv. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Vida fordi livet mitt stoppet helt opp da det gikk opp for meg hva slags person du var. 1 Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg skjønner deg godt. Endret 10. juli 2011 av Arceez 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Arceez fordi takk! Jeg visste at folk ville foretrekke meg foran en hykler. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Latias fordi hvilket argument har tenk å bruke til å underbygge den latterlige påstanden din om at alt er min feil? Karakteren din er så kunstig akkurat nå at jeg får helt vondt i meg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Vida fordi det vet du ganske godt allerede, så ikke spill uskyldig. Det at du prøver å sette meg i et dårlig lys ved å latterliggjøre meg, vel det viser bare hvor tragisk du er. 2 Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Banner Vida fordi du er patetisk. Du er rett og slett latterlig. Du er ikke dronningen av forumet du heller, så la være å beskylde andre for dine egne feil! æsj, banner Latias fordi han er for rask for meg..... Endret 10. juli 2011 av Arceez 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Arceez fordi ikke ta side i en sak du ikke aner noe om. Jeg blir syk av deg, Latias. Hva er det du vil oppnå med alt dette? Tror du for alvor det er mulig å påføre meg mer smerte enn jeg allerede har? 2 Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Vida fordi du ikke burde uttale deg om det du gjør. Jeg tar den siden jeg vil, og etter det jeg har erfart bør man ta part med den smarteste. bad shot Vida! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Banner Arceez fordi hvorfor har du behov for å ta side i saken når den ikke angår deg på noen måte? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå