felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner ertesuppedrømmefanatikerdasshora over meg fordi gå og hopp i havet. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vida fordi bokstavelig talt? Gjerne det. Hva som helst bare jeg slipper alibabatrynet til kloakkslikkeren over meg. Og fail, det var ingen over deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Latias fordi nå går du over streken her, din gjeddespermmisbrukende nabognom! Og det går ut på ett om du er over eller under meg, jeg skal kølleslabbe deg uansett hvis du fortsetter på den måten. Åh, hvorfor finnes det ingen smiley som truer med pekefingeren, da? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vida fordi seriøst? Hadde du tenkt å true meg med pekefingeren? Hvem tror du at du er egentlig, du med den elefantfaen av en avatar? Testamentbrenner. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Latias fordi ikke dra Heffalompen inn i det her!!! Og du skal faen ikke snakke uansett, du som er en knipsvraka skråningsbever med fotballklyseavatar. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vida fordi jeg gir faen i Ompalompa-avataren din. Jeg kan snakke når som helst, din tullete dangledass av en fekalbakterie. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Latias fordi du tjener ingenting på å være selvhøytidelig. Det kler nemlig ikke funksjonsskadde gjødselbiller med ustoppelig hyperaktivt Tourettes syndrom. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vida fordi jeg er ikke interessert i en gamlehjemsdorullsantinisse. Kvalmespytrynet ditt kan du spare deg for, din suppegjøk. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Latias for å være en sprengforgifta madrasshopperfagist. Dropp nå det der nekrotullet ditt før du permbannes for drøy offentlig latterliggjørelse. Seriøst, jeg blir flau av å kjenne deg. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vida for herregud det var da veldig da Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Nesavennen fordi ja, det var det visst. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vidavennen for fikk helt sjokk her jeg Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Nesavennen fordi jeg sliter med å fordøye det selv. Tenk at det skulle ende på denne smertefulle måten! Også er det attpåtil en eller annen drittsekk som sitter og plusser innlegg. Det er så dårlig gjort at jeg ikke finner ord! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Nesa fordi hvorfor fikk du sjokk? Jeg bare tuller litt med Vida-elsklingen min. <3 Banner Vida fordi jeg er i hvert fall ikke et betonglesbisk wannabejomfru-Lofotenbarn. Maken til baviandritt fra en hybelkaninslakter. Lærte du aldri å respektere folk som barn? Oh wait, du er fortsatt en forpult liten avfallsdrittunge. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Dermus fordi nyt showet så lenge det varer. Karrieren min her inne er på veis ende. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Latias for å mene at det er noe bedre å være et gjennomforsurkla paddeballebefølerdasshue med fjøsbrenneruksemagasyre som tyter ut på alle kanter. Gjør oss alle den tjenesten at du prøver å ta litt ansvar for deg selv nå. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vida fordi ta med deg detoneringsbjella di og kom deg på hue og ræva ut herfra. Qatar-turister med nabofrakk som kun er interessert i å nappe løken til narkogrevlinger trenger vi ikke her. Morsomt at det er du som nevner ansvar, din talentløse toalettrunker. Billige campingplassludder. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Latias for jeg blir redd Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Nesavennen fordi ikke vær redd. Banner Latias fordi nå klapper du for helvete igjen den analsvetteslikkende skamsmellerkjeften din! Du er faen meg den verste avfallsbøttetornadoen av en ukvemsforstyrret dangeldassapedjevel jeg noen gang har fått forbannelsen av å oppleve. Du og den jævla jodlepikken din gjør hele universet en enorm tjeneste ved å bare forvitre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå