Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Latias fordi nå går du over streken her, din gjeddespermmisbrukende nabognom! Og det går ut på ett om du er over eller under meg, jeg skal kølleslabbe deg uansett hvis du fortsetter på den måten.

Åh, hvorfor finnes det ingen smiley som truer med pekefingeren, da? :dontgetit:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Nesavennen fordi jeg sliter med å fordøye det selv. Tenk at det skulle ende på denne smertefulle måten! :cry:

Også er det attpåtil en eller annen drittsekk som sitter og plusser innlegg. Det er så dårlig gjort at jeg ikke finner ord! :ohmy:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Nesa fordi hvorfor fikk du sjokk? :p

Jeg bare tuller litt med Vida-elsklingen min. <3

Banner Vida fordi jeg er i hvert fall ikke et betonglesbisk wannabejomfru-Lofotenbarn. Maken til baviandritt fra en hybelkaninslakter. Lærte du aldri å respektere folk som barn? Oh wait, du er fortsatt en forpult liten avfallsdrittunge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias for å mene at det er noe bedre å være et gjennomforsurkla paddeballebefølerdasshue med fjøsbrenneruksemagasyre som tyter ut på alle kanter. Gjør oss alle den tjenesten at du prøver å ta litt ansvar for deg selv nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi ta med deg detoneringsbjella di og kom deg på hue og ræva ut herfra. Qatar-turister med nabofrakk som kun er interessert i å nappe løken til narkogrevlinger trenger vi ikke her. Morsomt at det er du som nevner ansvar, din talentløse toalettrunker. Billige campingplassludder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Nesavennen fordi ikke vær redd. :(

Banner Latias fordi nå klapper du for helvete igjen den analsvetteslikkende skamsmellerkjeften din! Du er faen meg den verste avfallsbøttetornadoen av en ukvemsforstyrret dangeldassapedjevel jeg noen gang har fått forbannelsen av å oppleve. Du og den jævla jodlepikken din gjør hele universet en enorm tjeneste ved å bare forvitre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...