felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Latias fordi jeg kan i alle fall underholde meg selv. En god latter forlenger livet, og jeg trenger jo ikke annet enn et speil for å sikre meg noen dagers ekstra levetid. Din kjøttkake. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vida fordi jeg smaker i hvert fall godt. God mat forlenger livet, og jeg trenger jo ikke annet enn å spise meg selv for å sikre meg noen dagers ekstra levetid. Jævla sauebonde. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Banner Latias for å være en selvsuger. Faktisk er det vitenskapelig bevist at man får bedre helse av å omgås dyr, så der henter jeg inn enda litt levetid. Du er en bollefrosk. Endret 9. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vida for å være en regelbryter, vennligst les tittelen på tråden. Selvsuging er faktisk gøy og avslappende! Jeg har voldsom spenst, det er det som forlenger livet. Bakgårdstrønder. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Latias for å være vittigper. Jeg gir jamt faen i reglene til en tråd jeg for lengst er ferdig med. For øvrig traff du spikeren rett på hodet med bakgårdstrønder. Nå skal jeg stikke og ha bakgårdsparty med resten av trøndergjengen. Og du er ikke invitert, bare så du vet det, for vi inviterer ikke virusnisser. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Banner Vida for å være en amøbe. Du våger ikke å forlate tråden, ellers hopper jeg av flyet på vei hjem i morgen. Forstår du? Kos deg med balubanissene dine. Jeg hadde ikke kommet selv om jeg hadde fått invitasjon, din forbanna hagetante. Endret 9. juli 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Latias for å være en forbanna vortepadde. Ikke én eneste en av bakgårdstrønderne bryr seg så mye som en tøddel om hva en jævla jallabananfaen mener om festen vår. Du får bare sitte der og råtne bort i Hellas sammen med resten av rabbispotetene dine, mens vi andre er på rett sted til rett tid og har det supergøy! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vida for hørhør, du er jo nordlending. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Datasmurf fordi nordlending and pround! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Bannwr vidavennen fir hei Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Crazyjoey for å skrive russisk. Hei! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Bannee vidavennen min for telefonen er litr wrang Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Crazyjoey fordi Litr Wrang var et kreativt navn å gi mobilen sin! Min heter Sam Samsung. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vida fordi min heter iVida. Herlige funksjoner, nydelige apps, og deilige bakgrunnsbilder. Banner Latias for å være en forbanna vortepadde. Ikke én eneste en av bakgårdstrønderne bryr seg så mye som en tøddel om hva en jævla jallabananfaen mener om festen vår. Du får bare sitte der og råtne bort i Hellas sammen med resten av rabbispotetene dine, mens vi andre er på rett sted til rett tid og har det supergøy! Banner Vida fordi jeg setter pris på ærligheten. Innser nå at jeg har levd i en boble de siste fem månedene. Trodde jeg hadde funnet kjærligheten, men neida. Kos deg med horemisbrukerne dine, du passer inn sammen med dem. Du hører ikke noe mer fra meg. Nå er det svømmetur i Middelhavet. Forhåpentligvis er det ingen livreddere i nærheten. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Latias for at det er sæd på putene og dugg på rutene. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Latias fordi kult, jeg skal også investere i en iVida. Kos deg med haiene! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vida for å gi kreativt navn til mobilen sin. Min heter "Kjære". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Sjur for å oppkalle mobilen sin etter meg. Søtt. Banner Vida fordi du kan ta over min. Takk forresten. Haiene er i hvert fall ikke kokainintrengere. Overlegne åkerhund. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Banner min kjære fordi aldri om du overlever uten mobilen din. Åja, det var såpass, ja. Du får ha et fint liv, da, faenskapsbesatte gneldrekjerring. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Banner Vida <3 fordi hva skal jeg med mobilen når jeg har haiene mine? Mye mer omsorgsfulle enn visse bulimitroll her inne. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå