Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Latias for å være en selvsuger. :huh:

Faktisk er det vitenskapelig bevist at man får bedre helse av å omgås dyr, så der henter jeg inn enda litt levetid. :)

Du er en bollefrosk.

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias for å være vittigper. Jeg gir jamt faen i reglene til en tråd jeg for lengst er ferdig med.

For øvrig traff du spikeren rett på hodet med bakgårdstrønder. Nå skal jeg stikke og ha bakgårdsparty med resten av trøndergjengen. Og du er ikke invitert, bare så du vet det, for vi inviterer ikke virusnisser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida for å være en amøbe. Du våger ikke å forlate tråden, ellers hopper jeg av flyet på vei hjem i morgen. Forstår du? :cry:

Kos deg med balubanissene dine. Jeg hadde ikke kommet selv om jeg hadde fått invitasjon, din forbanna hagetante.

Endret av Latias
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias for å være en forbanna vortepadde. Ikke én eneste en av bakgårdstrønderne bryr seg så mye som en tøddel om hva en jævla jallabananfaen mener om festen vår. Du får bare sitte der og råtne bort i Hellas sammen med resten av rabbispotetene dine, mens vi andre er på rett sted til rett tid og har det supergøy!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi min heter iVida. Herlige funksjoner, nydelige apps, og deilige bakgrunnsbilder. :innocent:

Banner Latias for å være en forbanna vortepadde. Ikke én eneste en av bakgårdstrønderne bryr seg så mye som en tøddel om hva en jævla jallabananfaen mener om festen vår. Du får bare sitte der og råtne bort i Hellas sammen med resten av rabbispotetene dine, mens vi andre er på rett sted til rett tid og har det supergøy!

:ohmy:

Banner Vida fordi jeg setter pris på ærligheten. Innser nå at jeg har levd i en boble de siste fem månedene. Trodde jeg hadde funnet kjærligheten, men neida. Kos deg med horemisbrukerne dine, du passer inn sammen med dem. Du hører ikke noe mer fra meg. Nå er det svømmetur i Middelhavet. Forhåpentligvis er det ingen livreddere i nærheten.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...