Latias Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Banner Vida fordi jeg liker ikke å lyve, men kan gjerne gjøre det for å tilfredsstille deg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner latias for jeg har enda ikke kommet over meldingen jeg fikk igår og for at skjermen jeg fant fungerte Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg har funnet ut hvilke longboarddeler jeg skal bestille. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner dermus for jeg lurer på hvordan det blir til høsten jeg. Ny skole, og elektrofag! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner Crazyjoey fordi gratulerer med å komme inn på elektro, forresten. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner dermus for takker Men nu er det litt mere fikling med et par skjermer Skal få den ene til å fungere idag! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Banner Joey fordi jeg får ikke lagt meg. Tenker kun på Vida. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner latias for å ikke å ha gratulert meg enda.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Banner Joey fordi gratulerer! Hvilken melding fikk du i går? Banner CJ fordi hvor er Latias? Han befinner seg for tiden på Rhodos. Ikke mange km unna deg faktisk. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner latias for jeg fikk en melding om at de hadde valgt ut hvem som kom inn på vgs og ikke, og jeg kom inn på elektro! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Banner Joey fordi gratulerer igjen! Synd jeg søkte på VG3 i Oslo. Burde heller ha søkt i Bodø. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner latias for takker Gleder meg som bare det, elektronikk er jo det jeg liker mest! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner Crazyjoey fordi Latias har postet!!! :love: 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg skjønner, men først og fremst bør du nyte ferien. Klokken er ett allerede. Burde seriøst legge meg. Banner Vida fordi aldri i verden om jeg greier å få lagt meg nå! Endret 8. juli 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner latias for nyte ferien skal jeg! Dama kommer på besøk imorgen så Du ligger vel en time forran du, hvordan er det nerri der da? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg er så stormforelsket at det er smertefullt herlig! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Banner Vida fordi samme her. På grensen til ulovlig. Banner Joey fordi som forventet er det ganske godt og varmt. Men greier liksom ikke å nyte det når Vida ikke er med meg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner Latias fordi det fremdeles er ubegripelig for meg at det ikke finnes fysiske lover mot så kraftige følelser. Jeg savner deg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Banner Vida fordi på en måte er det greit at det ikke finnes noen lover mot slikt. Jeg nyter hvert eneste sekund av denne forelskelsen. 1 Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Banner Latias fordi seriøst, finn dere et rom. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå