Reprieval Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Latias fordi du liker meg jo ikke. og det var jeg som la til Vida, haha. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Latias fordi jeg visste du kom til å poste en bemerkning om Tippeligaen nå. Jeg elsker Tippeligaen. 1 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida fordi nå har jeg vært flink! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Madde fordi hva har du gjort nå? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Banner Nellyy for å være flink. Edit: Banner Latias fordi er du ferdigpakket? Når drar du hjemmefra? Skal jeg vente med å begynne å gråte til etter at du har dratt? Er det noe nytt om streiken? Har det vært det vulkanutbruddet jeg bestilte? Endret 3. juli 2011 av Vida 2 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida fordi noen som ser på tdf? Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Chillaxville fordi jeg har trent! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Madde fordi jeg stikker. Vi snakkes neste søndag. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 BANNER LATIAS FORDI DRAR DU NÅ?! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: 2 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida for å overreagere. Kos deg, Latias! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Chilly fordi jeg håper Latias får tidenes aller beste ferietur! 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida fordi neida. Stikker til flyplassen snart, men kommer til å være her helt til flyet tar av. Skal se om jeg ikke får vært innom når jeg mellomlander i Sverige. Greier ikke å forlate deg så lett, vettu. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Banner Latias fordi ok. Endret 3. juli 2011 av Chillaxville Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Banner Chilly fordi Latias ga meg panikk. Jada, du skal få snakke med meg. Men ikke helt enda, litt senere. Endret 3. juli 2011 av Vida 2 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida fordi jeg kan vente, jeg, bare kos deg med Latias. Jeg er jo forever alone, hehe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida fordi sorry, søta. Streiken har visst gitt seg, mens vulkanutbruddet ikke har nådd helt fram enda. Banner Chillax fordi du glemte bildet. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Banner Latias fordi hva er det du sier? Har ikke verden hørt mine desperate utrop? Banner Vida fordi jeg kan vente, jeg, bare kos deg med Latias. Jeg er jo forever alone, hehe. Mens Latias er borte kan vi være forever alone sammen. Endret 3. juli 2011 av Vida 2 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida fordi det hadde vært nice Men det får du nok ikke lov til, hehe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Chillax fordi verden har aldri vært rettferdig. Jeg joiner forever alone gruppa deres. Alene med noen venner på ei gresk øy tusenvis av kilometer unna Vida. foreveralone.jpg 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Latias fordi gogogogogogogo garmin-cervelo, håper ikke sky greier det!!!!1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå