felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Latias fordi nei. Det er hemmelig. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida fordi ok, bare vær sånn du. Og just for the record så har jeg også sendt PM til folk i natt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Latias fordi åja. Har mine mistanker om hvem det kan være, men du får bare holde på som du vil. Bare sånn fyi, så har jeg en veldig hyggelig samtale gående nå. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida fordi ha det hyggelig du. Vedkommende jeg snakker med vet i hvert fall hvordan man skal oppføre seg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Latias fordi så hyggelig for vedkommende, da. Det samme gjelder for øvrig personen jeg snakker med, men angående sistnevnte skal jeg ikke avsløre for mye. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida fordi kos deg med han da, hvem enn han nå er. Sikkert en som passer perfekt for deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Latias fordi takk, i lige måde. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida fordi jo, takk. Ganske sikker på at hun ikke dolker meg i ryggen. I forhold til andre folk her inne på forumet. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Latias fordi du får ha lykke til med den fantastiske jenta du har funnet deg da. Gratulerer med kjærligheten. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida fordi takk skal du ha. Gleder meg til å tilbringe resten av mitt liv med henne. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Latias fordi det er morgen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Latias fordi så flott. Men fra nå av ser jeg helst at du holder privatlivet ditt for deg selv. Banner Gnom fordi det snart er leggetid. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida fordi ikke lek overlegen ovenfor meg. *vifte med pekefingeren* 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Latias fordi åja, det er sånn du vil ha det. I så fall sier jeg like godt god natt med det samme. Ser ingen grunn til å være her når hele tråden oser av respektmangel og LAVMÅL. Takk for meg. 1 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Banner Vida for å være et helt fantastisk menneske. Edit: Latias også. Endret 3. juli 2011 av Nellyy 3 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Nellyy fordi helt enig. Latias er det mest fantastiske mennesket i hele verden. Hvem nå enn den jenta det er snakk om er, så må hun være verdens heldigste. Uten tvil. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida for å være verdens beste. Banner Madde for å også være fantastisk! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Latias for å snakke om seg selv på en særdeles merkelig og innviklet måte. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Vida (og Latias) for å :love: i hver post. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Banner Gnom fordi det er sånn jeg føler meg. Det vil si, enda mer ekstremt, men dog. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå