The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner latias for skal du reise? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Joey fordi jeg skal til Rhodos i morgen. Eller teknisk sett i dag. Tilbake neste søndag. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner latias for kos deg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Joey fordi takk! Dog finnes det grenser for hvor mye (lite) jeg kan kose meg uten min Vida. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi takk, nå satte du igang tårene igjen. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner latias for jeg kan passe på vidavennen min for deg mens du er borte Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Craz fordi jeg setter pris på om du vil sitte vakt foran fryseren min mens jeg ligger i koma og gråter iskuler av ren ustyrlig automatikk. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Joey fordi bare hold henne unna fryseren som ligger i kjelleren, så vil alt være bra. Banner Vida... Endret 2. juli 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner vidavennen min for vent med frysern, jeg må bygge den om til et solarium først Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg greier ikke at du skal forlate meg! Jeg har vært sterkt innstilt på å legge selvsentrertheten fullstendig til side og kun fokusere på ditt beste, ettersom det er det eneste som føles riktig for meg. Og jeg unner deg virkelig en helt fantastisk ferie, men jeg er alvorlig redd for at jeg kommer til å ta kraftig skade av separasjonen. Beklager at jeg er nødt til å si det. | Banner Craz for å ville påføre meg hudkreft! | Endret 2. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi jeg er helt satt ut. Kos deg forøvrig, Latias. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner chillax for vidavenndn min for jeg vil ikke det hellwr men du skal ikke drepe deg selv!!!!!!? Jeg er her for deg, husk det! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Chilly for å være tilbake. Og for å ikke hate meg. Tusen hjertelig takk, det betyr ufattelig mye. Banner Craz fordi dødens overhånd har jeg dessverre ingen makt over. Takler jeg det ikke, så takler jeg det ikke. Neida, herregud. Hvis jeg dør nå, får jeg jo aldri sett Latias igjen! Endret 2. juli 2011 av Vida 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Chillax fordi takk. Banner Joey fordi Vida får ikke lov til å dø uten meg. Banner Vida om det er noen trøst så kommer jeg til å ha det på akkurat samme måte. Enda en uke uten deg. Fy faen, enkelte ganger hater jeg verden. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi jeg bare vil vise at Vida ikke må føle seg skyldig for noe som helst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Chillax fordi min Vida er alltid uskyldig, hun har ingen grunn til å føle seg på noen annen måte. 2 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi den plusset jeg. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Chillax for å plusse fakta! 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi jeg håper du ser på meg som en litt annen person nå enn for noen dager siden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Chillax fordi du var ganske rastløs den dagen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå