Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner latias for jeg liker selv å skrive inn kodetaggene for å lage spoilere, bilder, linker og slikt, men det er jo også greit med en meny :wee: Og jeg fant ut av om at jeg bruker IPboard teamet så må man ikek vente lenge for å endre ett innlegg, siden innlegget åpner seg for endring uten å måtte gå inn på en anen side :D Altså du ser fortsatt hele tråden i sin helhet mens du endrer :D

Lenke til kommentar

Banner Latias fordi jeg kunne da vel ikke vite at det var noe å spørre om. :p Du som er tankeleser burde virkelig grepet inn tidligere.

Banner Craz fordi du er hjemsøkt av tekniske problemer. Deal with it. :p

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi det er du slettes ikke! :ohmy:

Craz: Jeg lover å sende svar, men jeg hadde plutselig et titalls ubesvarte PM'er liggende der, så jeg må bare sette meg en prioriteringsliste.

Edit: Hva er dette? :(

"En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne."
Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar
"En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne."

Banner Vida fordi den har jeg fått titusenvis av ganger. :p Bare trykk tilbake og alt skal være tilbake til normalt. :) Fint kallenavn du ga meg.

Lenke til kommentar

Banner Chilly for å like navnet. :cool:

Forumet syntes vel kanskje jeg ble litt vel hyperaktiv med postingen, tenker jeg. Og det er jo i grunn ikke så rart... :p

Banner Latias for å mene at jeg spammer! :ohmy::cry:

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Siljemin fordi det er slettes ikke siste gangen vi ser deg. Du skal være tilbake her så snart du har anledning, så det så! Og nei, jeg glemmer deg aldri. :)

Banner Latias fordi du har forårsaket oversvømmelse av tårer på rommet mitt, så nå har jeg ingen steder å sove i natt.

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...