felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias for å aldri ha fortalt meg det. Tenk hvor mye tid jeg har kastet bort på å lage spoilere! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner latias for jeg liker selv å skrive inn kodetaggene for å lage spoilere, bilder, linker og slikt, men det er jo også greit med en meny Og jeg fant ut av om at jeg bruker IPboard teamet så må man ikek vente lenge for å endre ett innlegg, siden innlegget åpner seg for endring uten å måtte gå inn på en anen side Altså du ser fortsatt hele tråden i sin helhet mens du endrer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg har midlertidig gått over til IPB-skinnet. Standardskinnet har problemer. Banner Vida fordi du har aldri spurt meg, kjære. Endret 2. juli 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner latias for hva slags problemer egentlig? OG jeg har et pussig problem i tracer som de andre ikke finner ut av da det gjelder bare min bruker Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg kunne da vel ikke vite at det var noe å spørre om. Du som er tankeleser burde virkelig grepet inn tidligere. Banner Craz fordi du er hjemsøkt av tekniske problemer. Deal with it. Endret 2. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner vidavennen min for at jeg lurer på om jeg skal legge meg og besvare en ny pm med mobilen min. Tekniske problemer? Hva snakker du om? Endret 2. juli 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi okay, jeg innrømmer det. Jeg er en dårlig tankeleser. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Latias fordi det er du slettes ikke! Craz: Jeg lover å sende svar, men jeg hadde plutselig et titalls ubesvarte PM'er liggende der, så jeg må bare sette meg en prioriteringsliste. Edit: Hva er dette? "En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne." Endret 2. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida for å ikke prioritere Crazyjoey. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner vidavennen min for okay, fikk en ny en nå skjønner du, mente ikke å mase på deg. Skrev det på forrige side "Besvar den når det passer deg" :wee. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Chilly fordi det der er slettes ikke sant. Banner Craz fordi du maser ikke, vennen. Jeg skal svare asap, lover! Endret 2. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 "En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 2 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne." Banner Vida fordi den har jeg fått titusenvis av ganger. Bare trykk tilbake og alt skal være tilbake til normalt. Fint kallenavn du ga meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Chillax fordi den greia er satt slik at man unngår at eventuelle troll og spambot spammer ned hele forumet i løpet av et kort tidsrom. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Chilly for å like navnet. Forumet syntes vel kanskje jeg ble litt vel hyperaktiv med postingen, tenker jeg. Og det er jo i grunn ikke så rart... Banner Latias for å mene at jeg spammer! Endret 2. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner LAtias for godnatt dette er siste gangen dere ser meg ikke glem meg da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Nesa fordi god natt. Absolutt ikke siste gangen! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Siljemin fordi det er slettes ikke siste gangen vi ser deg. Du skal være tilbake her så snart du har anledning, så det så! Og nei, jeg glemmer deg aldri. Banner Latias fordi du har forårsaket oversvømmelse av tårer på rommet mitt, så nå har jeg ingen steder å sove i natt. Endret 2. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Vida fordi jeg tenkte å liksom ''joine'' denne tråden. Blir jeg akseptert? Endret 2. juli 2011 av Chillaxville Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias for nå forlater jeg forumet. Kos deg! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banndr nesavennen min for sov godt forlater du tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå