The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner latias for å tro at gamle kabinetter lar seg selge på finn Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias for å ikke være her! Og jeg som nærmest har forgiftet meg selv med smertenedsettende legemidler bare for å kunne få litt mer tid med deg i kveld. Banner Craz for å tvile på ideen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi jeg blir så lenge du blir. Lover. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner vidavennen min for jeg er her men det er det nok ingen som bryr seg om, vurderer å legge meg men har ikke lyst.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Joey fordi selvfølgelig bryr vi oss. Gøy å ha deg her. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi herregud, jeg vil virkelig ikke tvinge deg til å bli her bare for min skyld. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner vidavennen min fordi dama mi ringte på telefonen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Joey fordi det høres hyggelig ut! Banner Vida fordi jeg digger at du holder meg lenge oppe. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi jeg hater at du holder meg lenge oppe. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi okay da, jeg skal innrømme at jeg misliker det selv også. Min fantastiske døgnrytme har blitt helt fucked up. Men det er absolutt verdt det. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi du fikk meg seriøst til å begynne å gråte da du postet den siste profilkommentaren! Døgnrytme, sa du? Hva er "døgnrytme"? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida for å gråte av tre ord. Du er utrolig. Døgnrytme var et sentralt begrep i ordboka mi. Nå er det bare et fjernt minne. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner latias for dama mi vil visst møte meg iløpet av uka Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Joey fordi du sa vel ja? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Craz fordi så koselig! Banner Vida for å gråte av tre ord. Du er utrolig. Det er du som er utrolig, som presser meg til strigråt med tre ord. Døgnrytme var et sentralt begrep i ordboka mi. Nå er det bare et fjernt minne. Hm. Jeg mener å ha hørt begrepet før, men jeg greier ikke å koble det med noe. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner latias for gjett om Banner vidavennen min for du har en ubesvart pm, men bare svar på den når det passer for deg Endret 2. juli 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Craz for å annonsere gjettekonkurranse. Skal dere noe spesielt? - Forlanger du svar også nå? Det var da veldig til kravstorhet... Endret 2. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner vidavennen min for jeg tipper at vi ikke skal gjøre noe spesielt. Bare møtes og kose oss litt Lenge siden jeg har sett henne nå, og får ikke sett henne på skolen noe mere Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Craz fordi det høres koselig ut. Herregud, dette er helt utrolig. Etter godt over fire måneder på Forumet fant jeg akkurat ut hvordan man setter inn spoiler uten å måtte konstruere den fra bunnen av. Jeg ble litt satt ut nå. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi man lærer så lenge man lever. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå