Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Madde fordi gratulerer! Banner Vida fordi yeah, right. Du sier det bare fordi jeg ikke skal drikke den, slik at du selv kan gjøre det. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Nellyy for å ha pene ben. Banner Latias fordi ja! Selvsagt! Det er akkurat derfor jeg gjør det! Få teen min tilbake, nå! Endret 2. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Vida for tusen takk! Banner Vida fordi hvis det er sånn du gjør det..... javell. Endret 2. juli 2011 av Nellyy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Madde fordi du kan skrive en tale til den geniale trådstarteren (før du endret innlegget ditt altså). Banner Vida for å se på jenter på den måten. Wait, er du...? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Nellyy fordi det er obligatorisk for jubileumsinnlegg å inneholde takketale til den som startet tråden. Banner Latias fordi NEI. Det var et høflig kompliment. Endret 2. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi........ Har ikke ord! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner latias for jeg hadde glemt av ps2'en jeg hadde her i deler Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Joeyvennen fordi jeg har vondt i den lille magen min. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner CJ fordi jeg lurer av og til litt på hvor mange tonn med teknisk utstyr du har i huset. Wow, Latias... Jeg er speechless! Banner Nellyy fordi det var ikke bra. Ligg rolig og pust dypt, det hjelper. Endret 2. juli 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi jeg lurer på om jeg går og legger meg nå. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner vidavennen min for spørs vilket av husene du lurer på det og for å ikke kalle meg joeyvennen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Joey fordi ingen kaller meg Latiasvennen. :!: Banner Latias fordi NEI. Det var et høflig kompliment. Banner Vida fordi du trenger ikke å lyve nå. Synes du kunne ha kommet ut av skapet tidligere. Du burde ha vært åpen angående legningen din fra første stund, hvorfor har du egentlig holdt det inne så lenge? Endret 2. juli 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Latiasvennen fordi god natt. Endret 2. juli 2011 av Nellyy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Madde fordi hva med innlegg nr. 1k? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner latias for hvordan kan du.si noe slikt om vidavennen? Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Banner Joeyvennen fordi det får vente, Latiasvennen. Hadde ikke gjort meg noe om Vida var lesbisk. Eller jo, eller.. nei, eller vet ikke. Endret 2. juli 2011 av Nellyy Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Nellyy fordi sov godt. Crazyjoey: Nei. Så uoriginal orker jeg ikke å være. 1 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida for å kalle meg uorginal. Men nå legger jeg meg, god natt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi Madde vil ha deg. :!: Banner Madde fordi ikke kall meg "Latiasvennen". Høres så harry ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå