felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi du har spilt rollen din godt, det skal du ha. Men du er gjennomskuet. Jeg vet at du har forgiftet meg med allverdens elskovseliksirer for å gjøre meg så gal etter deg at det er alvorlig skadelig. Om ikke det er ondskap, så vet jeg virkelig ikke hva som kan kategoriseres under begrepet. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Faen. Avslørt. Totalt avkledd. Innvirkningen tok slutt tidligere enn forventet. Banner Vida fordi du virker ikke å være helt frisk. Kom her, jeg skal gi deg litt varm og god te. Så ordner det seg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi hvordan i himmelens navn og rike kunne du vite at jeg smelter av å få tilbud om en kopp te? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi visse ting får man bare med seg etter å ha stalket folk i flere måneder. Om jeg har stalket deg? Nope, absolutt ikke. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi jeg ser det er på tide at jeg tilkaller sikkerhetsvakten min. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi hvem er så det da? 1 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi Runar, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Madde fordi da så... Si til Vida at jeg beklager, det var ikke meningen å forgifte henne. Eller... det var jo egentlig det. 1 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi Latias beklager, Vida. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Madde fordi du fortalte henne ikke grunnen. 1 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias for grunnen var at han ville forgifte deg, Vida. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Madde fordi det var jo ikke meningen å forgifte henne. Du gir henne feil informasjon. 1 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi den egentlige grunnen var at han ikke ville forgifte deg, Vida. Fin, ny avatar forresten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Madde fordi du må si alt i en setning. Blir lettere å forstå det på den måten. Liker du avataren min? Takk! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi jeg liker avataren din! Hvordan vil du ha teen din, kjære? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi melk og en sukkerbit, takk! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi det skal bli! Skal vi se, litt gift ehrm, melk! Og en sukkerbit. Helt perfekt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi jeg gleder meg til å smake teen din. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Latias fordi det er bra. Husk å drikke opp alt sammen nå. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Banner Vida fordi joda, men jeg drikker aldri mer enn en halv kopp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå