Latias Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Madde fordi du er jo fra Oslo! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Latias for sniker du foran folk å ber dem som bor der fast om å fløtte bilen fra gården sin? trukke det å jeg sa ikke ALLE over en kam jeg sa ferie turistene i fra bærum er du der? Du har aldri prata om å være i tønsberg å være ferie turist. Å DERE mener sikkert det samma om oss som kommer til oslo å ferierer Men hvis du blir sur for DET har jeg ingenting her å gjøre.. jeg stikker i den andre tråden å dere slipper og høre fra meg igjen fordi dere ikke tåler folk som sier meninga si,men som må pakke den inn å lulle den godt sammen. Takk for i kveld! Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Banner Madde for Latias hater meg også Banner Nesa fordi jeg opplever ikke sånt her i Stokke koselig bygd Endret 26. juni 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Karina fordi jeg savner Runar noe forferdelig. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Banner Karina for jeg bor på ferie sia av lande ditt alle oslofolka helst drar på hytta eller noe utover mot Tjøme. butikkene er tomme hvis du ikke står der pal klokka åtte om morran for da får du faen meg ikke brød eller noe. Men som sagt,jeg stikker for en får jo ikke lov å være pæl ærlig her å jeg gidder ikke sitte å juge for å få bli værende så takk for i kveld å takk for meg! Endret 26. juni 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Nesa fordi dra til en annen butikk da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Karina fordi selvfølgelig hater jeg deg ikke! Banner Nesa fordi du skrev "de forbanna Oslo turistene". Når du skriver sånt, må du egentlig bare forvente at folk slenger dritt tilbake om din hjemby. Jeg er ikke sur, men du er tydeligvis det siden du truer med å forlate tråden bare pga. noe sånt. Ingen vits i å reagere på den måten. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Nesa fordi dra til en annen butikk da jeg gidder ikke kjøre når jeg kan GÅ til butikken som er 3 min unna?`? hallooo liksom hvor er logikken henne? Sparer penger på den måte jeg. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Silje fordi god natt! Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Banner Madde for god natt Banner Nesa for da vet jeg ikke hva du kan gjøre Endret 26. juni 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Karina fordi jeg blir. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 banner Madde fordi det er bra misforstod litt 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Madde for det er å kjøre guttungen tidligere i barnehagen å stå utta for butikken åpner så en kan få det en trenger før dem kommer! Om di rapper med seg pølser å dritt samma det men la det være nok brød igjen da hvertfall! Og Latias tro meg fler i oslo mener det samme om oss andre som ferier der også jeg bare sa åssen det var her! å jeg truer ikke for nå gidder jeg ikke mer, gjør som Gypsy jeg. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Nesa fordi natta Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Karina for DET skal være sikkert,men jeg er mektig lei av di forbanna oslo turistene i byen som faen ikke kan fløtte seg når en skal inn i butikken å handle,og som kjører så forbanna sagte fordi dem er fra blærum! Å kjefter oss som bor her huden full fordi jeg går foran å driter i dem å tar maten jeg skal ha fordi dem står å har symøte foran diskene i butikken! USJ Banner Nesa for å hate meg Jeg er jo vestkantgutt. For en teiting du er! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Hansern for ja kjempe teit å for å ikke irritere madde så skal jeg faktisk legge meg nå for ho bestemmer jo over meg............. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Nesa fordi ingen bestemmer over deg, men du har faktisk sagt det 5-6 ganger at du skal legge deg. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Latias fordi nå stikker jeg hvertfall huff, hade Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Banner Karina fordi god natt! Og drøm søtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå