Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Karina for jeg er utdanna frisør jeg klipper jeg skjevt er det noe virkelig galt!

Og banner Latias for kundeservicen på telenor er helt jævelig,hos netcom kan ejg be dem ringe meg opp igjen å di gjør det innen det er gått fem min,hvert år kan jeg velge mellom penger inn på telefonen altså 1200 kroner eller jeg kan få ny mobil verdt samma summen om jeg binder meg for ett nytt år!§ HVERT eneste år,jeg står skrivi opp der som superkunde å får di beste tilbudene :D

Endret av Nesa_til_Nuffene
Lenke til kommentar

Banner Karina for DET skal være sikkert,men jeg er mektig lei av di forbanna oslo turistene i byen som faen ikke kan fløtte seg når en skal inn i butikken å handle,og som kjører så forbanna sagte fordi dem er fra blærum! Å kjefter oss som bor her huden full fordi jeg går foran å driter i dem å tar maten jeg skal ha fordi dem står å har symøte foran diskene i butikken! USJ

Og di er fader i meg frekke nok til å komma å be MEG fløtte bilen som bor her ute fast! Ikke faen om jeg fløtter noen bil da får di finne seg ett anna sted æsj besteborgere som trur dem er no har ikke krangla med tønsberg jente før nei!

Madde skal sove i solarium i morra jeg så for meg spillr det ingen role også er jeg voksen nok til å ta vare på meg selv :D

Endret av Nesa_til_Nuffene
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...