Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Nesa fordi k er et symbol for kilo. Og kilo betyr 1000. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias for god kveld Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Karina fordi hei på deg! Skjer? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Karina for Latias nå følte jeg meg dum Hei Karina det blei jo fint i sommerbyen vår alikevel Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias for jeg slapper av i senga Banner Nesa for det er litt kaldt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Karina fordi hvordan har dagen vært? 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias for det har vært koselig! Ble ferdig med vindskiene aldri mer! Grillet litt med familie nå på kvelden Hvordan har din vært? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 bannner karina for jeg fant ut av hvorfor det ikke hjalp å varme opp rommet med xboxen nå Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Joey for jeg ser på Harry Potter, vi snakkes Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 banner karina for kos deg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Karina fordi kvelden har vært grei den, de siste par timene har jeg sittet og forberedt en tale. Gleder meg til skoleavslutningen i morgen. Som elevrådsleder er det min plikt å holde en avsluttende tale på ti minutter foran 650 elever. Chill. 1 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias fordi lykke til. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Madde for tittebøø Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Silje fordi heisann. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Madde for jeg blei kjefta på av naboen Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Nesa fordi hvorfor det? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Karina for jeg gikk ut fordi det er så lummert så jeg skulle bare lufte meg for å se om hodepina gikk over. Og han nye naboen neri veien her han drekker hver eneste dag å er alkefull omtrent hele tia å går jeg ut når han er ute så ber han meg se en anna vei eller gå inn igjen. Men jeg hører jo ikke på han men han er alltid så sinna etter at jeg tok han for en mnd siden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Nesa fordi tok du han? 1 Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias fordi jeg lurer på hva jeg skal i morgen. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias for jeg å Michael skulle til sverige med tante forrige måned,også møtte vi henne om morgen å før ho kom å henta oss så var Michael ute i veien,da hadde vel dama hans sovi ute eller noe full som ei alke ho å så ropte michael å lekte ute i veien også går han fulle dusten bort til min sønn å begynner å prate å greier med han klarte ikke sitte på huk en gang. Så jeg sa atte han burde skamme seg virkelig,å gå bort til små barn som er full å holde ett sabla leven omtrent hver eneste natt så barna ikke får sove når dette egentlig er ett fredelig nabolag. Skamme deg skulle du,og holde deg inne når du drekker ikke slenge flasker å bokser å innbo utover veien! IKKE prat med min sønn noe mer! Det er ikke lov for fulle alkoholiserte mennesker å prate med småbarn! etter det har han hata meg. fordi det er sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå