felicity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Moderatoren min for å brife med makten igjen. I like it! Det passer med taktikken min om å ikke sende den ferdigskrevne PM'en min før han har sovnet, slik at han våkner i morgen til mine siste ord før reisen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner brukeren over fordi jeg er visst ikke velkommen her lenger. På tide at jeg tar hintet. Og fjerner Vida som venn fordi jeg elsker henne altfor mye. Kos deg masse i NY. Jeg elsker deg, og kommer til å savne deg masse. <3 Skal ikke plage dere mere. Farvel. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias for sov godt, så bannes vi om 600 år! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Moderatoren min fordi ja, det var akkurat det jeg skulle til å si. Kos deg i mellomtiden, da, Latias. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner brukeren over fordi forhåpentligvis snakkes vi aldri igjen. Dere kan råtne der pepperen gror. Og du prøvde å legge meg til som venn tidligere. Nice try, men har fjernet deg nå. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias fordi ... Greit, jeg dør. Ha det. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Vida for nei, nå må du pakke ferdig! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Banner Moderatoren min fordi jeg på magisk vis har greid å manipulere Forumet til å tillate meg flere positive tilbake meldinger enn det som egentlig er lovlig! Gå inn på profilen til den fantastiske tullingen jeg elsker over alt på jord som vi kastet ut, og les den grønne boksen under det ikke-eksisterende profilbildet. Skal jeg ta én siste, eller la det stå slik? EDIT: Pokker, da! Noen andre avsluttet mesterverket mitt! Endret 23. juni 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Vidaen min for hvis du gir han én til, så vil du være den som ga han over 10 000. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Moderatoren min fordi det skulle fantes en oversikt over hvem på Forumet som har fått flest pluss. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Vidaen min for det har vært foreslått, så hvem vet. Men nå begynner jeg å bli trøtt. Tror nesten jeg må si natta. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Moderatoren min fordi legg deg til å sove, du, så gjør jeg det samme. Natten begynner jo nesten å bli over allerede... Skremmende hvor avhengighetsskapende dette Forumet skulle være. Sov godt og drøm søtt. Neste gang vi snakkes blir via postkort. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Vidaen min for ja, jeg planla jo egentlig å legge meg for tre timer siden. Men okay. God natt og sov godt til deg også! Og god tur! Jeg kommer til å vente ved postkassen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Moderatoren min fordi tusen takk! Og god tur til Island, om vi ikke snakkes før den tid. Kos deg masse, så skal jeg forsøke å ikke la deg vente så altfor lenge ved postkassen. God natt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Vida for å være på vei til New York nå. Håper du har tidenes ferie. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias for god morgen Sendte deg noe på msn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Nesa fordi jeg er foreløpig innom fra mobilen. Skal få sjekket når jeg får muligheten. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias for å ja. Ble du utestengt herifra i går?? Synes det er så trist at alle forlater,skal du forlate iløpet av ferien også? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Nesa fordi nope, ble ikke det. Og neida, dere blir ikke kvitt meg så lett. :!: 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias for jeg vil ikke bli kvitt deg herifra da,åssen kan du tro det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå