felicity Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Banner Latias for å ikke vite hvordan en punktliste fungerer. Banner Moderatoren min fordi jeg blir sprø av at jeg ikke kan plusse innlegg! Endret 22. juni 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Banner Runar fordi oi, du henger fortsatt med. Hadde ikke regnet med at du var så skarp. Banner Vida fordi bare innrøm at jeg hadde rett! Endret 22. juni 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Banner Latias fordi hvordan ble det med den autokorrekturen? 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Banner Vidaen min for jeg har fått en ny venn! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Banner Runar fordi hvem da? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Banner Moderatoren min for å erstatte meg! Nå legger jeg meg ned og gråter meg i søvn til Heartbreak-spillelista mi! Banner Latias fordi jeg greier ikke lenger å nekte deg noe du har lyst på. Sengekos skal du få når som helst. Endret 22. juni 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Banner Latias for se selv: Banner Vida for å snakke tull! Ingen kan erstatte deg! Endret 22. juni 2011 av Runar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Banner Runar fordi hva får deg til å tro at jeg vil være din venn? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Banner Latias fordi du vil bare ta Moderatoren min fra meg, du. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Vida fordi det var han som la meg til. Hvordan tar man skjermbilde på iPhone? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias for du holder inne alle knappene samtidig helt til skjermen blir svart. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Banner Latias fordi du trykker på på/av-knappen og den runde knappen under skjermen samtidig. Nei, forresten! Hør på Runar, du... Endret 23. juni 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Vida fordi jeg husker faktisk ikke pinkoden min, så det der hadde vært katastrofe. Flott at du vil bli kvitt meg da. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias for å gjennomskue meg. Planen er at du skal bli fri for telefon, slik at du ikke kan ønske meg god tur, slik at du blir desperat, slik at du blir nødt til å skyndte deg til flyplassen når jeg mellomlander, slik at vi endelig møtes. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Vida fordi du vil gjøre det slutt du. Hvorfor sier du bare ikke det i stedet for å leke? Nå begynner jeg å skjønne. Du har tenkt å reise til statene for å gifte deg med din hemmelige flamme. Håper dere lever lykkelig sammen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias for du har god fantasi! Vurdert å skrive en bok, eventuelt en film? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Runar fordi jeg skal skrive dn bok om hvor mye jeg elsker Vida når jeg blir stor. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias fordi gidd nå å lage så mye drama av det, da. Herregud... For all del, hvis du vil ta det i plenum, så greit. Det er over mellom oss. Dette fungerer bare ikke... Banner Latias fordi HVA!? Har du virkelig ikke forstått hva jeg har prøvd å formidle til deg i fire måneder nå? Har alle ordene mine vært fullstendig forgjeves? Greier du enda ikke å innse hva jeg føler for deg? Har det enda ikke gått opp for deg at du er den viktigste faktoren i hele livet mitt? Skjønner du ikke at min lykke avhenger av deg? JEG ELSKER DEG SÅ DET GJØR VONDT! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Vida fordi takk for st du er ærlig, det er over nå. Gidder ikke å åpne spoileren engang, tipper du har skrevet det samme der også. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Banner Latias fordi hvis ikke du åpner den spoileren, går jeg og kaster meg foran en lastebil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå