Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Moderatoren min for å erstatte meg! :ohmy: Nå legger jeg meg ned og gråter meg i søvn til Heartbreak-spillelista mi! :cry:

Banner Latias fordi jeg greier ikke lenger å nekte deg noe du har lyst på. Sengekos skal du få når som helst. :love:

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias for å gjennomskue meg. Planen er at du skal bli fri for telefon, slik at du ikke kan ønske meg god tur, slik at du blir desperat, slik at du blir nødt til å skyndte deg til flyplassen når jeg mellomlander, slik at vi endelig møtes. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi du vil gjøre det slutt du. Hvorfor sier du bare ikke det i stedet for å leke?

Nå begynner jeg å skjønne. Du har tenkt å reise til statene for å gifte deg med din hemmelige flamme. Håper dere lever lykkelig sammen.

Lenke til kommentar

Banner Latias fordi gidd nå å lage så mye drama av det, da. Herregud... For all del, hvis du vil ta det i plenum, så greit. Det er over mellom oss. Dette fungerer bare ikke...

Banner Latias fordi HVA!? :scared: Har du virkelig ikke forstått hva jeg har prøvd å formidle til deg i fire måneder nå? Har alle ordene mine vært fullstendig forgjeves? Greier du enda ikke å innse hva jeg føler for deg? Har det enda ikke gått opp for deg at du er den viktigste faktoren i hele livet mitt? Skjønner du ikke at min lykke avhenger av deg? JEG ELSKER DEG SÅ DET GJØR VONDT! :cry:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...