Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Latias fordi så koselig! :love: Det er burde nesten være obligatorisk å grille på sommeren! Det er kjempekos! :D

Jeg skal prøve meg på en smoothie nå. Har litt bringebærsaus etter deserten jeg lagde, kanskje det kan kompensere for mangel av bringebær. Så må jeg fryse de bananene jeg ikke bruker. (Ja, det går faktisk an, fått tipset av noen jeg kjenner som lager mye smoothie. De holder lengre og smoothien blir kaldere når du putter fryste bananer oppi. :) )

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Banner Latias fordi vet du hva, det manglet seks innlegg, så hadde vi greid 800.000 før midnatt i går.

Banner Stian fordi det så kjempefint ut. :wee:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Banner Latias fordi det er ikke sant, jeg var en av de som bidro mest til tråden i går kveld! Hadde det ikke vært for meg hadde enda ikke nådd det, sikkert.

Lenke til kommentar

Banner Latias fordi jeg var ikke lat, jeg gjorde bare andre ting. :p Og når jeg kom tilbake så stod det "siden kan ikke vises". Da kom jeg på at forumet skulle bort den natten. :yes:

Banner Gypsy for å være flink! :wee:

[EDIT 1]

Banner Latias for å bruke lang tid på å skrive! :yes:

[EDIT 2]

Banner Gypsy for å gå... :thumbdown:

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Banner Stian hadde det ikke vært for meg så hadde tråden bare hatt 60k innlegg. Og hadde jeg ikke vært her så hadde ingen svart meg heller. Da ville tråden bare hatt 40k innlegg.

Måtte dra fram litt statistikk, sånt tar tid. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...