Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Latias fordi jeg har gjort meg mer eller mindre helt ferdig med skolen for dette semesteret nå. Karakter 6 på sangframføring, og 5+ på pianospill (unnskylder sistnevnte med at jeg aldri egentlig har lært å spille, ikke har tatt i et ordentlig piano på tre år, måtte øve inn sangen på fire timer - samt at det ikke var notestativ i framføringslokalet, så jeg måtte spille etter hukommelsen). :new_woot:

Jeg blir nesten litt stolt. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi sjekk ryktet ditt nå. :love:

Banner Linda fordi ironisk at du skulle kommentere det. :p Men nei, som jeg har presisert utallige ganger plusser jeg de innleggene jeg liker, uavhengig av hvem som skriver dem - selv om det stort sett er Latias som forfatter de beste skriveriene her inne. :love:

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Banner Vida fordi du plusser alt som Latias har skrevet, uavhengig av hva han har skrevet. (og omvendt)

Banner Stian fordi mulig du har sagt det før, men hva skal du i ferien? :p

Denne fortjente virkelig en pluss syntes du?

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Banner Gypsy fordi det er ikke sant. :cry:

Og den fortjente pluss fordi jeg også husket at Stian hadde nevnt det før, og fordi jeg også lurte fælt på hva han skulle gjøre i ferien. Latias stiller alltid de riktige spørsmålene. :love:

Banner Linda fordi nå legger vi denne diskusjonen fra oss. Jeg har prøvd å forklare hvordan jeg modererer plussingen min, men det ser ikke ut til å hjelpe uansett. Dismissed. ;)

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...