AdNauseam Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi poenget med tråden har jo egentlig blitt av vi bare snakker med hverandre. Vi finner ikke på bannegrunner, men har en vanlig samtale, bare at det står "Banner navn fordi-" foran. banner glimti for jeg prøver å finne ut hvor vi skal kjøre, da veien er sperret flere steder... Kjøre? Kjører du nå? Endret 11. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 banner stian for nei, ikke jeg, med vi mente jeg mor, søster og meg ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi ang mammaen, hvordan gikk den hevnen da du skulle klusse med nettverket siden hun nektet deg å være på maskinen resten av dagen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 banner glimti for hun sa jeg ikke skulle sitte ved maskinen resten av dagen, hva tror du jeg gjorde? dessuten tok jeg ned hele nettverket for henne i et par timer, da satt hun bare å så på tv.. morsomt å blokkere folk ute xD Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Banner Glimti fordi vi bare har strøm i halve huset pga lynnedslag Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 banner greenray for å bare ha strøm i halve huset, har dere to steder dere får strøm ifra? har aldri hørt om et halvt hus med strøm, sjekket sikringene? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg har heldigvis aldri opplevd å miste strømmen pga. lyn og torden, men det være på en gang. Banner Glimti fordi poenget med tråden har jo egentlig blitt av vi bare snakker med hverandre. Vi finner ikke på bannegrunner, men har en vanlig samtale, bare at det står "Banner navn fordi-" foran. Det er ikke noe nytt. Sånn var det i både første og andre tråd også. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 banner glimti for nå skal jeg spille litt grid Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Banner Crazyjoey for å prioritere på den måten. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi, nettopp. [EDIT] Banner Joey fordi det er kjempekult! Har ratt og pedaler og kjørestol (playseat), dèt er morro det! Endret 11. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 banner glimti for jeg har ikke spilt siden.. uum, noen dager siden Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi det skytes opp fyrverkeri utenfor. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Banner Joey fordi spill er gøy. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 banner stian for jupp ^^ har du steam btw? la nettop spilelt til i steam, slik at folk kunne snakke med meg samtidig Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Banner Glimti (kommer sikkert noen snikende før meg) fordi vi har bare strøm i halve huset fordi lynet ødela (?) ett eller annet i en trafo som står utenfor hust mitt og det gjør at den ene fasen ikke funker (det kommer jo tre strømmledninger uten ifra og nå funker bare to av de) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 banner greenray for å mangle en fase. koble om den ene ledningen fra fase uten strøm til fase med strøm dog, du kan få overbelastning Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Banner Crazyjoey fordi jeg leste om en jente en gang som fikk vondt i piercingen sin pga. lynet. Endret 11. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 banner glimti for telefonen min slo seg av da jeg var ute mens det slo ned noen hundre meter unna.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi naturkreftene kan gjøre de underligste ting... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Banner Joey fordi ble du ikke redd?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå