After Dark Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Gypsy for å følge med. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Glimti for tja, kanskje. Men ikke like lenge som sist! Det er jo selvforklarende hvorfor gutter blir skuffet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Runar fordi jeg har lyst til å se Thor på kino på ny. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Glimti for var den så bra? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Runar fordi som en ren underholdning så. Pluss at jeg har alltid interessert meg for slike mytologier og religioner så ekstra morsomt å merke seg detaljer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Glimti fordi jeg ville ikke stolt blindt på alle detaljene som blir servert i en hollywod film. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Banner Gypsy fordi jeg skal lage en retningsbestemt Wi-Fi-antenne, og tingene jeg skal bruke er en blikkboks (Burn Energy drink) og en modifisert Wi-Fi antenne! Har alt for dårlig signal! Endret 10. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi selvsagt ikke Gypsy. Er morro å se hva de har gjort feil og hva de har gjort lettvint. Men underholdene film er det. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Glimti fordi det er enklere å finne feil i filmer der du vet noe om temaet. Du vet sikkert mye om mytologier. F.eks. når jeg ser filmer der de bruker elektronikk-triks så kan det ødelegge litt av filmen. Fordi i mange av filmene så er det mye som skjer i filmen som ikke er mulig i virkeligheten, fysikken er rett og slett vrengt og hollywood-aktig i mange filmer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi jeg ser uansett ikke filmer først og fremst pga. feilene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Banner Stian fordi nettopp. Ikke jeg heller Glimti, det er for underholdningens skyld. Endret 10. juni 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Gypsy fordi jeg fikk nylig kjøpt alle bøkene i Vallhallserien. Har alle de gamle blkene illustrert av kunstnere og. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Glimti fordi en film trenger ikke nødvendigvis bli dårlig pga sånne feil. Fast Five (Fast And The Furious-serien) er en ny film som går/gikk på kino. Den er veldig overdreven, veldig urealistisk. Men dette er meningen, fordi ponget er at det skal være god action, det leverer den. Synes det var en ganske bra film, men ikke det beste jeg har sett. Er jo forskjellige sjangere også, filmer har ulike virkemidler. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Stian fordi jeg akkurat har kommet hjem etter å ha jogget i mellom 1,5 og 2 timer - og det i tillegg til joggeturen kl 6 i morges! Nå skal jeg ta meg en kald dusj før det blir grillfest resten av kvelden. Snakkes og bannes! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Vida fordi det høres deilig ut! Kan jeg være med? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Vida fordi ha det hyggelig på grillfesten. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Glimti fordi selvsagt, Latias. Du kan alltid være med. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Vida for å være flink! Jogger du så lenge? Veldig utholdenhetstrening dette. Husk å drikk nok vann og spis riktig næringsstoffer, ellers får du lite utbytte av treningen! Jeg skal også på grillfest, men det er imorgen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Banner Vida fordi tusen takk! Og en bonusban til deg for å være så supersprek! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Banner Latias fordi kommer du innom senere eller blir det grilling hele kvelden Vida? Endret 10. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå