Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Glimti fordi det er enklere å finne feil i filmer der du vet noe om temaet. Du vet sikkert mye om mytologier. F.eks. når jeg ser filmer der de bruker elektronikk-triks så kan det ødelegge litt av filmen. Fordi i mange av filmene så er det mye som skjer i filmen som ikke er mulig i virkeligheten, fysikken er rett og slett vrengt og hollywood-aktig i mange filmer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Banner Stian fordi nettopp. :yes:

Ikke jeg heller Glimti, det er for underholdningens skyld. ;)

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Banner Glimti fordi en film trenger ikke nødvendigvis bli dårlig pga sånne feil. Fast Five (Fast And The Furious-serien) er en ny film som går/gikk på kino. Den er veldig overdreven, veldig urealistisk. Men dette er meningen, fordi ponget er at det skal være god action, det leverer den. Synes det var en ganske bra film, men ikke det beste jeg har sett. Er jo forskjellige sjangere også, filmer har ulike virkemidler.

Lenke til kommentar

Banner Stian fordi jeg akkurat har kommet hjem etter å ha jogget i mellom 1,5 og 2 timer - og det i tillegg til joggeturen kl 6 i morges! Nå skal jeg ta meg en kald dusj før det blir grillfest resten av kvelden. Snakkes og bannes! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...