After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias for å mene at man må be. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi Vida har rett. Banner Glimti for å protestere uten saklig grunnlag. Banner Nesa fordi jeg lurer på hva som skjer med Vida rett før høydepunktene. K R O N I S K . Denne gangen fikk jeg en telefon. Banner Vida fordi fra nå av skal du bli varslet på PM. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi nei, jeg ber ikke. banner latias for det sies at man alltid vil være litt barnslig Hvis man ikke er barnslig av og til, er man kjedelige. Dessuten så er det strengt tatt ikke barnslig å fortelle en liten vits. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Stian fordi jeg har ikke sagt noe annet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi det er en vane at Latias sier at Vida har rett... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Banner Glimti fordi det sier de til hverandre uansett om de har rett eller ikke! Bare la dem, vi vet hvem som egentlig har rett! Btw, jeg har fikset signaturen min, noen som synes den ble rotete? Endret 9. juni 2011 av Stian Aarskaug 3 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 banner stian for sant det, er man ikke barnslig er man kjedelig btw, høres dette spennende ut? imorgen SKAL jeg ha 4ghz stabilt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Crazyjoey fordi Stian Aarskaug kom med sannhetens ord! 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi det er sikkert og visst! Ingen som vil gi konstruktiv kritikk på signaturen min? Joey: Er kult om du får den stabilt opp på 4GHz! Det er 1,2GHz overklokk det! Jeg tror den prosessoren krever en del strøm, så trenger nok mer spenning. Bare pass på å ikke gi den overdose. Strømforbruket skalerer veldig mye ved overklokking! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Stian fordi den er utrolig forvirrende. Kutt bort halvparten av innholdet, og spør igjen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi da var det over midnatt gitt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi jeg er enig, men er så vanskelig å få alle temaene inn på en signatur! Vil ha alt med! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Stian fordi jeg lurer på om det faktisk finnes noen som klikker på linkene i signaturene til folk. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg vet om mange, og jeg gjør det selv. Er slik jeg ble interessert/engasjert i DLD-debatten! [EDIT] Din signatur har jeg ikke sjekket ut, men grunnen er selvsagt veldig selvforklarende. Den er dekket av fotball... Endret 9. juni 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Latias fordi jeg klikker ofte på dine. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Vida fordi jeg er ferdig på badet, nå skal jeg legge meg. God natt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Banner Vida fordi det er hyggelig å se ut når det er nokså mørkt, men masse lys i byen og så videre ut mot havet... Banner Stian Aarskaug fordi natta... Endret 9. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Glimti fordi det er ganske vakkert ja! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Stian fordi sov godt. Snakkes og bannes! 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Banner Stian Aarskaug fordi har du god utsikt hos deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå